Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jolien87 schreef:Waarom wil je het werk niet doen? Is het vanuit bepaalde principes of omdat het je gewoon niet ligt?
Ik heb bijna een jaar als productiemedewerker gewerkt bij gebrak aan werk in het onderwijs. Ik vond het vreselijk maar moest wel voor het inkomen.
Dat moet in overleg.Palmera schreef:Natuurlijk kan dat. Je moet uiteraard de opzegtermijn netjes in acht nemen.
Een baan is geen verplichting voor het leven. Vindt je wat anders/leukers/beters? Dan ga je dat doen.
Ashley5 schreef:Heb je geen proeftijd? Is het uberhaupt een tijdelijk contract? Ik weet echt niet hoe dat zit in Nederland, excuses. Als het wel kan, dan zou ik me er niet druk over maken.Jolien87 schreef:Waarom wil je het werk niet doen? Is het vanuit bepaalde principes of omdat het je gewoon niet ligt?
Ik heb bijna een jaar als productiemedewerker gewerkt bij gebrak aan werk in het onderwijs. Ik vond het vreselijk maar moest wel voor het inkomen.
Ik wil dit werk het liefste niet doen, omdat het mij niet ligt.
Op de opleiding heb ik deze richting een jaar moeten volgen en ik heb nog nooit zo'n lang jaar gehad. Vandaar mijn twijfels.
Kan je het maken om een baan aan te nemen en na bijvoorbeeld drie maanden gedag te zeggen, omdat je iets anders hebt gevonden wat beter bij je past?
Pantykous schreef:Palmera schreef:Natuurlijk kan dat. Je moet uiteraard de opzegtermijn netjes in acht nemen.
Een baan is geen verplichting voor het leven. Vindt je wat anders/leukers/beters? Dan ga je dat doen.
Er is geen opzegtermijn bij tijdelijke contracten. Die kunnen niet eenzijdig opgezegd worden, tenzij vermeld in het contract.
Pantykous schreef:Palmera schreef:Natuurlijk kan dat. Je moet uiteraard de opzegtermijn netjes in acht nemen.
Er is geen opzegtermijn bij tijdelijke contracten. Die kunnen niet eenzijdig opgezegd worden, tenzij vermeld in het contract.
http://ontslag.nl/opzeggen/opzeggen-van ... alde-tijd/