Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Waarschijnlijk bewaren we die voor ons nieuwe huis en komt hier ook goedkoper laminaat te liggen.
Valt me echt reuze mee. Voor een slaapkamer lijkt het op dit moment althans prima te gebruiken.
Als je er net gaat wonen zou ik investeren in een betere vloer. Wij gaan dit appartement verkopen dus dan moet het er vooral strak en netjes uitzien en is kwaliteit wat minder belangrijk . chocobroodje schreef:Wij hebben beide op het moment. Ikea (de goedkoopste) ligt in de slaapkamer, en de quickstep is nog even onduidelijk waar die heen gaatWaarschijnlijk bewaren we die voor ons nieuwe huis en komt hier ook goedkoper laminaat te liggen.
Ik ben tot nu toe heel tevreden over het laminaat van ikeaValt me echt reuze mee. Voor een slaapkamer lijkt het op dit moment althans prima te gebruiken.
De quickstep is duidelijk van betere kwaliteit, die van ons is kras vast en kan redelijk wat water hebben. Voor een keuken bv zeer geschikt maar ook voor in de woonkamer. Hij ligt dan wel niet maar je voelt en ziet wel verschil. Die hebben we met een 25% bon bij de praxis gescoordAls je er net gaat wonen zou ik investeren in een betere vloer. Wij gaan dit appartement verkopen dus dan moet het er vooral strak en netjes uitzien en is kwaliteit wat minder belangrijk .
https://m.leenbakker.nl/nl/23100117/lam ... 2&pos=4704
Dat ligt er pas sinds kort, dus over de duurzaamheid kan ik weinig zeggen.
) . Nooit spijt van gehad en ik heb nog twee reserve pakken liggen van 6 jaar terug). Aranel schreef:Xivura schreef:Hier ook Bebo uit Vriezenveen. Is overigens niet heel erg budget, maar ben er wel heel erg tevreden mee!
Niet? Wij hebben boven voor ik geloof 7 of 8 euro per m2 gekocht inclusief plinten en ondervloervond ik wel aardig goedkoop!