Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Alja schreef:Corelli schreef:Weet je zeker dat het echt niet ontvangen is en dat ze niet alleen maar zégt dat het niet ontvangen is?
ja dat weet ik dus niet maar ik ga dat wel haast denken.
maar kan haar moeilijk om een foto vragen van haar bankoverschrift?
Alja schreef:verdenken is een groot woord maar ik vind het apart dat elke overschrijving naar duitsland aankomt en deze niet...
zij zegt ook dat de bank misschien niet heeft gezien dat het naar een duitse rekening zou moeten gaan maar dat is natuurlijk onzin aangezien het gewoon via internetbankieren gaat en er geen mens ed aan te pas komt.
Alja schreef:Corelli schreef:Weet je zeker dat het echt niet ontvangen is en dat ze niet alleen maar zégt dat het niet ontvangen is?
ja dat weet ik dus niet maar ik ga dat wel haast denken.
maar kan haar moeilijk om een foto vragen van haar bankoverschrift?
of inderdaad strepen door heen zetten... Mioux schreef:Plus je kan ook gewoon via paint even knippen wat ze wel mag lezen en rest weghalenof inderdaad strepen door heen zetten...
Ik doe dit ook wel eens als ik wat koop op afstand (van bekende) puur om te laten weten het is gestort (soms is t weekend namelijk wat langzamer) en kan ik t aantonen. De rest van t plaatje wat niet voor hun van toepassing is haal ik er dan af.
Ylana schreef:Mioux schreef:Plus je kan ook gewoon via paint even knippen wat ze wel mag lezen en rest weghalenof inderdaad strepen door heen zetten...
Ik doe dit ook wel eens als ik wat koop op afstand (van bekende) puur om te laten weten het is gestort (soms is t weekend namelijk wat langzamer) en kan ik t aantonen. De rest van t plaatje wat niet voor hun van toepassing is haal ik er dan af.
Ja maar..., TS geeft aan dat de andere persoon volhoudt het dus niet ontvangen te hebben.
Dan streept ontvanger toch gewoon alles weg...? Eventueel ook het ontvangen geld van de TS onder het mom van 'gaat je niets aan'...
Ylana schreef:Mioux schreef:Plus je kan ook gewoon via paint even knippen wat ze wel mag lezen en rest weghalenof inderdaad strepen door heen zetten...
Ja maar..., TS geeft aan dat de andere persoon volhoudt het dus niet ontvangen te hebben.
Dan streept ontvanger toch gewoon alles weg...? Eventueel ook het ontvangen geld van de TS onder het mom van 'gaat je niets aan'...