Wij rijden om zieke kinderen te verblijden!
Dit is de missie waarmee de stichting Rally For Kids in juli 2006 is geboren. Op een leuke manier willen wij ernstig zieke en gehandicapte kinderen in contact brengen met de rallysport en hen een onvergetelijke dag bezorgen.
Tijdens dit evenement hebben wij en andere vrijwilligers, zieke kinderen of een gezinslid een aantal snelle ronden over het circuit kunnen laten ervaren. Het plezier dat de kinderen hieraan beleefden, ondanks hun ernstige ziekte, raakte ons diep. Wij kunnen en willen niet stil blijven zitten, maar meer betekenen voor deze kids.
En ik ben één van de vrijwilligers. En dan wel in de vorm van een 'gastrijder'.
Met mijn roze Citroën AX GT heb ik al heel wat kindjes een hele grote glimlach op hun gezicht bezorgd. Echt super om te doen!

Zo staan ook veel kinderen en zélf ouders versteld hoe goed mijn roze kleine bakkie het doet, tussen de Lamboghini's en andere sportwagens!
Uiteraard is mijn AXje voorzien van een rolkooi, rally stoelen en andere veiligheidsmaatregelen, maar verder is hij motorisch nog helemaal standaard. En daar staan veel mensen van versteld!

Genoeg gepraat, hier komen de foto's van weer een super geslaagde Rally for Kids dag! En het weer was ook super.

En zo komt aan iedere mooie tijd een einde. De héle dag heeft mijn Axje zich stoer gedragen tussen al die sportwagens, maar bij één van de laatste rondes brak mijn schakelstang af
Dus tja... toen moesten we onze ronde op een andere wijze afmaken 

Op de foto's is te zien dat mijn AX bewapend is met camera's.
Hier is een film gemonteerd met de camera die op het dak staat.
Gelukkig hebben we nog een bus achter de hand als we echt wegmoeten en geen stroom in de auto zit.