Wat zet ik op het kaartje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Wat zet ik op het kaartje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-15 09:50

Ik heb 2 weken geleden te horen gekregen dat ik na 16 jaar op de zelfde locatie te hebben gewerkt, ik over geplaatst ga worden naar een andere locatie.
Ik werk in de ouderenzorg, als verzorgende en als activiteitenbegeleider. Nu heeft het nieuws dat ik weg ga onder de bewoners enorm veel roering teweeg gebracht. Verdriet, teleurstelling en boosheid. Dit maakt het feit dat ik niet weg wil alleen moeilijker, maar het is nu eenmaal niet anders en het kan niet meer worden omgedraaid.

Hierbij verteld te hebben dat er veel emotie speelt rondom mijn weggaan, probeer ik toch de sfeer luchtig te houden, maar de dag van mijn afscheid komt al snel dichterbij. Op de laatste dag organiseer ik een high-tea en tevens geef ik de bewoners een cadeau: een Zeeuwse knoop van gips met daaraan een kaartje. Maar wat schrijf ik in hemelsnaam op dat kaartje? "Ik zal u missen" maakt het alleen maar emotioneler, maar alleen "Liefs Letizia" weer zo kortaf, "Tot ziens", de oudste bewoner is 101, beetje cru... Al met al kom ik er niet erg uit, iemand enig idee? Het is een klein kaartje, dus niet te veel tekst :)

Chocopasta

Re: Wat zet ik op het kaartje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 10:01

Iets van: bedankt voor de fijne tijd, liefs Letizia?

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 10:04

'Bedankt voor de leuke tijd (samen). Liefs Letitzia'

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 10:14

Uit het zicht is niet uit het hart. Bedankt voor de fijne tijd. Liefs, Letitzia

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-15 11:57

Ooh thanks! Dat klinkt al een stuk beter :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 12:06

Werk met U allen was geen werk maar puur genieten, in gedachten blijven jullie allemaal bij mij,gr Letitzia.