Bonte avond Middeleeuwen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sellyxx

Bonte avond Middeleeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-15 20:39

Hallo allemaal! :)

Over twee weken heb ik een soort thema-avond in de stijl van de Middeleeuwen, supergaaf dus!
Nu wil ik natuurlijk een gaaf kostuum, of een jurk waarmee ik aan kan komen :)
Het hoeft niet perse helemaal op en top compleet te zijn, als het er maar leuk uitziet :)

Nu ben ik lekker gaan googelen maar er zijn zóveel verschillende kostuums!

Ik kwam dit outfit tegen en vond ik wel vet:

Afbeelding

Ik vroeg me af of er hier mensen waren met een goede ervaring van bepaalde sites,
en of mensen nog leuke verkleedtips weten. Ik sta namelijk ook wel open voor iets bijzonders, in plaats van een standaard middeleeuws outfit :')
Mijn budget is in eerste instantie rond de 20-30 euro.

liefs!

Freppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 21:48

Bij incognito kledingverhuur in Leusden is echt heel veel te vinden en heb ik goede ervaringen mee. :j
Het is alleen niet echt naast de deur voor je maar kijk anders een op de site, misschien kan je daar nog ideeën opdoen.

Sammie

Re: Bonte avond Middeleeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 21:59

Dat outfit heeft helaas erg weinig met de middeleeuwen te maken. Vind ik meer piratenthema-achtig :=

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 22:24

Kijk eens als je wil op marktplaats onder middeleeuwse jurken, nieuw en 2e hands.

Sam2 schreef:
Bij incognito kledingverhuur in Leusden is echt heel veel te vinden en heb ik goede ervaringen mee. :j
Het is alleen niet echt naast de deur voor je maar kijk anders een op de site, misschien kan je daar nog ideeën opdoen.

Incognito is erg leuk ja, hebben enorm veel keus.