Auto ongeluk gehad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zeeuwsemeid

Auto ongeluk gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-15 17:05

Gister was het van dat ''prachtige'' weer hier in Nederland, ik denk dat het hier gelukkig rond een uur of 1 weer droog was dus ik besloot de auto te pakken en naar mijn vrienden te rijden. Nu zit er hier een bocht in de weg richting de N57 die toch verradelijk scherp is. Meeste mensen pakken de bocht dan ook met 50 km/u. Zo ik ook. Echter had ik geen rekening gehouden met het feit dat het nog wel eens glad kon zijn.. laatste dagen is het immers droog geweest en opeens zoveel regen kan het asfalt niet aan.

Ik kan me vaag herinneren dat ik mijn banden voelde slippen, ik verloor controle, begon te spinnen, een enorme klap en toen stond ik stil. Op de automatische piloot auto uitgezet, in zijn vrij gezet, handrem erop, gordel los en uitgestapt. Ik heb daarna een vreselijke paniek aanval gehad, heb staan hyperventileren, ik heb staan huilen. Omstanders zijn naar me toe gekomen en hebben de politie gebeld die er na een minuut of 5 was en daarna zinkt het in dat ik wel veel geluk heb gehad. Maar mijn lieve auto'tje niet helaas -O-

Afbeelding

Afbeelding

De garage schatte de schade rond de €5000.. Dus helaas word mijn auto total loss verklaart.

Nu de zoektocht naar een nieuwe auto want ik heb er 1 nodig voor mijn werk als chauffeuse..

P.s. de lantaarnpaal heeft het ook niet overleefd

Desty

Re: Auto ongeluk gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 17:06

Jeetje, dat was een flinke klap! Gelukkig heb jij niks..
Sterkte :)

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 17:07

Oh wat erg! Gelukkig mankeert jou niks! Sterkte.. -O- :n

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 17:08

Wow dat is heftig zeg! Zo te zien een aardige klap gemaakt, maar idd geluk gehad. Natuurlijk wel erg balen zo'n schade en de kosten, wat in luttele seconden gebeurd.. Sterkte!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 17:08

Mijn hemel... als ik naar die auto kijk... wat een geluk heb je gehad, dat je zelf niks hebt :oo

Sterkte!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 17:09

Jeetje, wat naar. Gelukkig heb je zelf niets.
Ik heb twee jaar geleden op precies dezelfde manier gaan slippen. Het regende weer na lange tijd, asfalt was glad, ik raak in een slip en klap in de vangrail. Gelukkig niet heel hard dus ik had niks, maar ook mijn auto was total loss.
Succes met zoeken naar een nieuwe!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 17:09

Pff dat is schrikken geweest. Gelukkig heb je zelf (behalve emotionele en financiële) geen schade.
Bewijst maar weer hoe belangrijk het is om een veilige auto te hebben, jouw auto heeft alles opgevangen.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 17:11

Oh jeej wat naar en wat zal je onwijs geschrokken zijn! Je arme auto :(:) gelukkig ben jij er ongeschonden uit gekomen. Dat is wel echt een flinke klap geweest! Vandaag ook nog nergens last van? Anders echt even naar de huisarts gaan hoor, je hebt een flinke opdonder gehad!

Ik heb in september een auto ongeluk gehad en je hebt er niets dan ellende aan! Heel erg veel sterkte de komende tijd.
1 tip namens m'n vader (die toen reed): probeer zo snel mogelijk weer te gaan rijden. Anders krijg je angst en dat moet je niet hebben.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 17:11

Dat is ook serieus een klotebocht, dat is niet anders te noemen. Wat enorm balen joh!
Ik kan je dit adres van harte aanbevelen; http://rmautoverkoop.nl/
Vooral ook qua service!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 21:09

Jeetje, je zult flink geschrokken zijn! Kon je vannacht wel een beetje slapen? :(:)
Het was inderdaad echt veel te veel water in een keer, het fietstunneltje onder de N57 door stond ook helemaal blank, vanmorgen zelfs nog steeds.
Krijg je nog wel iets terug van de verzekering, of helemaal niets?

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 21:17

Wat vervelend TS! Ik weet er helaas alles van, ik heb 4 weken terug een auto-ongeluk gehad. Botsing in een file. Ook mijn auto is total loss verklaard terwijl ik relatief goed eruit ben gekomen, wel dingen verrekt en een rug die vast zit (gelukkig heb ik een goede osteopaat). Ik vind de tip van Warboel wel goed, zo snel mogelijk weer zelf gaan rijden zodat je niet te angstig wordt en niet meer durft.

Sterkte!

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 21:25

Vervelend ts.. Gelukkig heb je zelf niets!

Heb je wel eens een rijvaardigheidscursus (slipcursus) gehad? Is echt heel erg aan te raden.. Zeker na zo'n ongeluk.. Ik heb zelf een vuurpijl in de auto gekregen en heb bijna mijn volledige vertrouwen weer terug gekregen door de cursus.. Is wel een (extra) tast in de buidel, maar meer dan waard.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 21:27

Wat zal je geschrokken zijn pff.
Gelukkig heb je zelf niks.
Heel veel sterkte.
Inderdaad goede tip zo snel mogelijk weer achter het stuur gaan zitten .
Hoop dat je snel weer een geschikte auto vind.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 21:34

Jeetje heftig! Blik is vervangbaar moet je maar denken.
Welke bocht naar de N57 was het aangezien ik daar ook bijna dagelijks rij dan kan ik er rekening mee houden.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 21:35

Wat heb jij een geluk gehad zeg! Aan je auto te zien heb je een flinke klap gehad. 'Gelukkig' is alleen de auto total loss en ben bij er goed van af gekomen.

Hopelijk vind je snel een nieuwe auto.

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-15 21:39

Ja ik wil zelf ook zo snel mogelijk weer achter het stuur maar het is even afwachten.. Vrijdag gaan we bij 3 auto's kijken en hopelijk is er eentje die passend is.
Ik ga inderdaad ook kijken voor een slipcursus.. Dan weet ik in ieder geval wat ik moet doen, want dat wist ik nu echt niet.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 22:18

Telpeva schreef:
Mijn hemel... als ik naar die auto kijk... wat een geluk heb je gehad, dat je zelf niks hebt :oo

Sterkte!

Dat waren ook mijn gedachten! Jeetje wat heftig, ongeluk zit in een klein hoekje blijkt maar weer..

Hoop dat je snel een andere auto kunt vinden en dat alles goed met je gaat!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 22:19

Ach jeetje Lisa, sterkte! En wat zonde van je auto zeg!!
Om welke bocht bij de N57 ging het? Ik rij er ook bijna dagelijks overheen namelijk...

Babbelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 22:20

Bah zeg, kan me voorstellen dat het schrikken is. Sterkte!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 23:01

Flink geluk gehad! Gelukkig had je een flinke wagen onder je bips! Succes met de zoektocht naar een nieuwe auto en met het bijkomen van de schrik!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 23:04

Jeetje wat heftig, kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent! :(:) Gelukkig heb jij er verder niks aan overgehouden. Succes met het zoeken van een nieuwe auto

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-15 23:44

Sieltjuh schreef:
Ach jeetje Lisa, sterkte! En wat zonde van je auto zeg!!
Om welke bocht bij de N57 ging het? Ik rij er ook bijna dagelijks overheen namelijk...

Ken je de Veersche Poort in Middelburg? Dan kan je via de Krooneveldweg de afslag links op de rotonde richting de N57. De weg die richting de snelweg gaat richting Goes en Vlissingen. Op die afslag ben ik dus van de weg af gereden..

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 08:17

Oh wow dat moet een flinke klap zijn geweest zo aan de schade te zien.
Hoe ist nu met je?

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 08:33

Jeetje, dat is bij mij voor de deur zowat... Mijn vriend rijdt daar ook elke ochtend langs naar zijn werk.

Hopelijk is een van de auto's geschikt voor je en kun je snel weer rondtuffen zonder vervelende gevolgen! :)

Steppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 08:42

Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen en is het alleen blikschade maar 1 ding snap ik niet je bent chauffeuse en dan toch zo verkeerd inschatten, nat weer dus kans dat de weg glad is en een scherpe bocht?
Hoop niet dat je als chauffeuse dit soort verkeerde inschattingen maakt.
En tuurlijk kan het altijd gebeuren maar als ik lees iedereen neemt hem met 50 dus jij ook denk ik cursus rijvaardigheid/slipcursus is misschien geen overbodige luxe.

Succes met je zoektocht naar een andere auto