Ik ben naarstig op zoek naar een melkbus met nummer 3058 of 58. Deze melkbussen werden vervoerd naar de melkfabriek in Gasselternijerveensemond, dit staat op de melkbus als: G N MOND. Wellicht met het jaartal 1966.
Het gaat om melkbussen van de oude boerderij van mijn opa en oma welke in Musselkanaal gevestigd was. Ik zou graag een exemplaar in mijn bezit willen krijgen, als herinnering aan de boerderij van opa en oma.
Omdat Marktplaats geen resultaten he eft opgeleverd met een zoekadvertente en ik geen Facebook heb, wilde ik het via deze weg proberen. Via Marktplaats heb ik wel een verzamelaar opgezocht in Ruinerwolde, maar helaas zonder resultaat.
Mijn vriend heeft heel veel melkbussen, bijna allemaal uit de provincie Groningen aangezien wij daar wonen ik zal vanmiddag even voor je kijken, geen idee of hij er bij zit, maar wie weet!
Kattenbak
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-15 10:16
zorro schreef:
Mijn vriend heeft heel veel melkbussen, bijna allemaal uit de provincie Groningen aangezien wij daar wonen ik zal vanmiddag even voor je kijken, geen idee of hij er bij zit, maar wie weet!
Tof van je dat je wilt kijken! Ik ga heel hard duimen
Vorige week heb ik onze melkbussen nagekeken, maar ook wij hebben er geen. Hopelijk kun je er toch nog eentje vinden, het is wel een hele mooie herinnering.