en nog het liefste rond en niet vierkant en niet duidelijk ringetjes aan elkaar gemaakt. Iemand een tip waar ik kan kijken naar zo'n armband of iemand die weet waar ik zo iets kan kopen? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en nog het liefste rond en niet vierkant en niet duidelijk ringetjes aan elkaar gemaakt. Iemand een tip waar ik kan kijken naar zo'n armband of iemand die weet waar ik zo iets kan kopen? Ersina schreef:De schakel van het armbandje heeft een naam. Stap bij een juwelier naar binnen , neem het armbandje die je van je moeder gekregen hebt mee en vraag of men weet hoe de schakel heet. Het is makkelijker te zoeken naar een armbandje met bijvoorbeeld Jasseron, koningsschakels en ga zo maar door, dan een armbandje met eenvoudige schakel. Als je een juwelier binnenstapt, ze weten hoe de schakel heet, maar hebben niet zo'n armband, dan durf je toch wel zonder iets te kopen weg te gaan? Hebben ze het wel, pas je het en dan je altijd nog zeggen dat je toch nog even verder wil kijken, als het te duur is. Het is niet erg een winkel binnen te gaan en niets te kopen. Tenslotte als je aardig geholpen wordt, kan deze winkel best je 1e keus worden als je een cadeautje zoekt!
Jelleee schreef:Elke (goede) juwelier heeft dit soort simpele armbandjes op voorraad, en diverse opties wat betreft de schakels. Dat is mijn ervaring in ieder geval. Ik had er vroeger meerdere dunne bij elkaar, dat stond erg leuk.

welke weet ik niet precies. Wel weet ik dat hij er niet zo uit ziet als die ik van mijn moeder heb gekregen.