Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lijkt me dat de boeken gewoon hetzelfde zijn, heb laatst ook een boek gekocht waarvan de ene cover een euro duurder was dan de andere cover... Yv_ schreef:Ik ken het boek zelf niet, maar je hebt vaak dat als het een goedlopend boek is, ze er een goedkopere variant van maken. O.a. Komt een vrouw bij de dokter van Kluun is er ook zo eentje, daar heb je meerdere varianten paperbacks van met verschillende prijzen. Inhoud is bij allemaal hetzelfde.
Ik weet niet of er een film is uitgebracht van die Fahrenheit, maar als dat zo is en één van die twee toevallig de filmvariant is, dan zou dat bij de specificaties moeten staan.
Is een ISBN niet gelijk aan de uitgave van het boek? Dus hardcover een andere dan paperback enz?
marley93 schreef:Soms staat er ook nog een extra dankwoord of commentaar van de schrijver bij de duurdere versie, maar wat verhaal betreft zit er als het goed is geen verschil in de boeken.
En het dikker/dunner ligt soms ook aan het lettertype/lettergrootte.
Of je moet graded readers gaan lezen, maar dat is weer een heel andere categorie.
ik lees, spreek en schrijf engels vloeiend en lees daarom ook veel liever op een moeilijker niveau.