graag zou ik wat info willen hebben over de instructeursopleiding fnrs.
ik heb de site bekeken, en ze een mail gestuurd. maar helaas nog niks gehoord.
hopelijk zijn hier mensen die de opleiding gaan doen, of net gedaan hebben?
Zijn er vaste locaties? Hoeveel uren moet je lesgeven op het leerbedrijf? je niveau moet F16 zijn? Zijn er meer dingen waar je rekening mee moet houden?
De FNRS opleiding is enorm ontwikkeld en aangepast in de afgelopen jaren. Inmiddels doet die niet onder voor de ORUN opleidingen. Sterker nog, het lijkt soms of het manege gedeelte een beetje aan het ondersneeuwen is! Eigen rijden wordt ook al belangrijker.
Hier staat informatie, gewoon via de FNRS site opgezocht. Voor zover ik weet zijn ze momenteel bezig met examens dus misschien start er in korte tijd een nieuw cursusjaar?
Hier staat ook dat je niveau F12 moet zijn. Kennis van mij heeft het net afgerond en die had iedere keer op de zelfde locatie de cursus.
ekelienh
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-15 16:22
Site had ik bekeken ja,
1 ding snap ik nog niet ; moet je na nivo 2 ook verplicht nivo 3 doen, omdat hij anders gaat vervallen?
das dan mooi 2x 1500.
wel een dure hobby zo.
hoeveel uur moet je les hebben gegeven op je leerbedrijf?
Inderdaad vervalt je niveau 2 na een bepaalde tijd. Ik denk dat dat een poging is om hoger opgeleide instructeurs te werven. Als het je hobby is, is het inderdaad prijzig. Medewerkers van FNRS maneges krijgen korting via hun werkgever. Volgens mij moet je een contract hebben van minimaal 10 of 15 uur per week, maar dat staat vast ook wel ergens in de info.