Voor dit onderwerp ben ik specifiek op zoek naar mensen die een lange reistijd hebben voor hun studie. Als ik straks mijn opleiding wil gaan volgen ben ik 2.5 uur onderweg, enkele reis, 5 uur per dag dus.
Nu ben ik benieuwd, hoe combineren jullie je lange afstand met schoolwerk etc? Vertel er ook even bij hoe lang je reis is (en of het enkeltje of retourtje is
)Groetjes!
En ik weet ook dat de meeste die reistijd niet lang volhouden en al vrij snel op kamers zitten xD. 
Dat is mij nog nooit gelukt. Ik moest twee keer overstappen en was totaal bijna 4 uur per dag onderweg. Nu ben ik verhuisd en heb ik een reistijd van ongeveer 20 minuten. Spontaan heb ik zeeën van tijd! Het is veel fijner en relaxter om een korte reistijd te hebben. Alleen in het weekend ga ik nog terug naar huis en dan denk ik weer: "Oh ja.. Zo lang was mijn reistijd dus..".
In het begon vond ik het wel lang (reis nu bijna 1 schooljaar) maar nu ben ik voor ik het doorheb al weer thuis.
Bovendien heb ik nooit beter geweten dan twee uur voor de les begon te moeten vertrekken, dus aan de lange reistijd heb ik me nooit geërgerd. Als ik jou was zou ik het de eerste weken gewoon eens aankijken. Merk je dat het echt niets voor je is, kun je altijd nog op zoek naar een kamer dichterbij!
, maar leeswerk deed ik ook wel vaak.