Vanmiddag ga ik met een vriendin Monchoutaart maken, normaal gesproken doen wij dit met een pak en volgen precies de gebruiksaanwijzing. Nu willen we het toch iets anders gaan doen namelijk een bodem met Bastogne koeken. Maar hoe? Op internet word ik dood gegooid met allemaal verschillende recepten dus ik ben een beetje de kluts kwijt.
Ik vraag mij sowieso af, als wij een bodem gaan maken van Bastogne koeken heb ik dan nou wel of geen pakje nodig? Ik kan mij namelijk herinneren dat ik door het mengsel van Monchou en slagroom ook een zakje moest gooien, dit maakte het zoeter en deed vast nog wel meer in de taart.
Dus wie kan mij stap voor stap uitleggen hoe ik een Monchoutaart met Bastogne koeken maak en wat ik daar allemaal voor nodig heb en hoeveel.
. De taartbodem kon ik toen nog wel gebruiken door gewoon opnieuw boter te smelten. Ik heb op internet opgezocht hoe ik de monchou kon gebruiken voor de 'vulling' en de taart was uiteindelijk echt lekker! Ik weet dat er veel suiker en vanillesuiker doorheen moest, en een beker slagroom geloof ik. Ik ga even kijken of ik het precies kan vinden voor je!
)