Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Helaas zijn ouders soms iets te enthousiast en trots dat ze dingen al plaatsen. Je kan tegenwoordig veel wijzigen op facebook dat ze ook niet kunnen taggen of delen, is ook een idee.
En niet zo'n klein beetje ook.... Waar halen ze het lef vandaan, en of het nou lief bedoeld is of niet, als je duidelijk hebt gevraagd geen foto's op facebook te zetten en ze doen het toch, en al helemaal van een kind die daar niks over kan zeggen. Ik vind dat altijd al wat moeilijk, ik weet niet hoe ik het had gevonden als ik wist dat er allemaal foto's van mij als baby en kind op facebook hebben gestaan en ik nu ouder ben, ik ben gelukkig in een tijd opgegroeid dat we nog niet eens een computer hadden. Maar goed, de enige die dat dan alsnog kan bepalen zijn de ouders. Ik zou maar even heel duidelijk zijn als ik jouw was, ik weet dat je een gesprek al bent aan gegaan, maar anders zeg je gewoon, als dit nog eens gebeurd dan mag je helemaal geen foto's meer maken van ons kind, ja dan maar even hard maar ze moeten het maar leren. Mag je je ouders opvoeden ipv andersom
Ja delen kan je weinig aan doen...