wachtwoord op macbook leapp

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xMayo

wachtwoord op macbook leapp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 22:56

Hoi,

Vanmiddag is mijn macbook via leapp binnen gekomen. Nu kom ik er alleen niet in. Bij het opstarten vraagt hij om een wachtwoord. Meer mensen die dit hadden? Ik wilde hem juist zo graag even uit gaan proberen. :=

Iriscope

Re: wachtwoord op macbook leapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 22:59

Stomme vraag maar heb je al geprobeerd om gewoon op enter te drukken zonder het wachtwoord in te voeren?
Mijn MacBook vraagt ook om een wachtwoord, maar een simpel enter is genoeg om er in te komen.

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 23:03

Of een spatie en enter, maar wellicht is bovenstaande al voldoende.

Zit er geen brief bij waar het eventueel instaat? En anders contact opnemen met Leapp?

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 23:07

Nope lukt beide niet.:(

contact neem ik morgen op, maar ik dacht ik vraag het even. Misschien bekend iets en inderdaad iets simpels.. vond het zo raar dat je bij de aanschaf een wachtwoord moet intikken. :D

edit: geen brief/mail. Alleen een factuur kopie haha

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 23:15

Iriscope schreef:
Stomme vraag maar heb je al geprobeerd om gewoon op enter te drukken zonder het wachtwoord in te voeren?
Mijn MacBook vraagt ook om een wachtwoord, maar een simpel enter is genoeg om er in te komen.

Zo werkte het met mijn iMac ook, en die kwam ook van Leapp. Alleen hadden ze me dat in de winkel ook verteld :=

Probeer anders leapp eens als wachtwoord?

Het zijn ook geen hele nieuwe dingen, ze zijn opnieuw ingesteld. Daarom zat er bij mij bij aanschaf ook een wachtwoord op. Geen idee of dat niet anders kan eigenlijk, maar ze hebben het er bij mij gewoon bij gezegd dat dat het geval is en dat heb ik zo geaccepteerd. De prijs is er ook naar :P

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-15 11:28

Heb inmiddels contact gehad met Leapp. Er was iets fout gegaan waardoor het wachtwoord er niet afgehaald was. Het is nu opgelost.

En nu aanklooien, want het is wel even wennen zo'n macbook. Moet even kijken hoe ik ermee om moet gaan... _O-

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:26

Fijn dat het opgelost is! Gewoon doorzetten, als je gewend bent wil je niks anders meer.
Veel plezier van je Mac!

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:30

Gelukkig, geniet ervan! Ik had ook zitten kijken bij Leapp, tijdje terug. Maar wacht er toch nog even mee.

Succes!