mijn portemonnee stroomt echt over met alle pasjes? bij wie nog meer? en wie weet hoe je makkelijk kan minderen? (het is best dramatisch veel wat ik heb )
maar als ik ze niet meeneem dan heb je ze vaak nodig
vuurneon
Geplaatst: 29-04-15 19:11
Eruit halen wat je niet of zelden gebruikt. Belangrijke pasjes (verzekering, rijbewijs etc) heb ik overigens apart in een ding (rijbewijs pasje houder ding) en niet in de portomonnee
lizy29
Ik heb enkel de belangrijkste passen in mijn portemonnee. De rest zijn veelal passen voor winkels of verenigingen, die kunnen vaak ook in de computer gegevens lezen of invoeren, dus vaak heb je die pas niet perse nodig
Ik heb er een grotere portemonnee voor gekocht, maar ja, er kwamen weer pasjes bij en hij is weer te klein Dat zou ik dus in ieder geval niet doen Ik ga eens voor die app kijken!
Eunomia
Geplaatst: 01-05-15 12:13
Ik neem alleen de belangrijke pasjes en de pasjes van winkels waar ik vaak kom mee. De meest voor de hand liggende oplossing.
BaileyMix
Geplaatst: 01-05-15 12:14
Je hebt zo'n site waarmee je een stuk of 10 pasjes op 1 pas kunt laten zetten. Ben alleen de naam kwijt Is wel handig!
Zo is/was er ook een pas van pasje.nu, maar die website is niet meer in gebruik. Daar kon je verschillende barcodes van pasjes op 1 pas plaatsen. Dat zag er zo uit. Weet niet of het nu onder een andere naam verder is gegaan.. Zeer geregeld langs zien komen toen ik nog kassière was.