Ik zit in m'n examenjaar dus ook voor mij komt het gala eraan... Ik draag alleen nooit jurken. Ik vind het verschrikkelijk, voel me niet op m'n gemak en kan de hele dag lang wel door de grond zakken. Laatst had ik twee jurken besteld, gewoon maar om te passen, te kijken of het iets was. Ik heb in tijden niet zo hard gehuild
Maar ik wil natuurlijk niet het gala missen.. Ik heb na zitten denken, alle mogelijkheden overwogen, maar ik kom er nu echt even niet meer uit, dus ik wil jullie vragen om inspiratie, ideeën, oplossingen, wat dan ook, over wat ik in godsnaam moet dragen op dat gala.
Wat informatie over mij: ik ben 18, meisje (goh
), blond, 1.83m lang (dus de meeste korte zomerjurkjes zijn veel te kort voor mij), en een redelijke tomboy. Ik draag absoluut geen rokjes, jurkjes, geen oorbellen, gewoon een spijkerbroek en een trui/blouse/shirt. Oh, en nooit hakken, want dan ben ik nóg langer.Dus: is er iemand die in hetzelfde schuitje heeft gezeten als ik (of niet), die mij kan helpen met m'n first world problem?
Heb laatst een blouse gekocht zoals mannen overhemden hebben, zo'n chique, daar ben ik ook helemaal gek op! Maar dan ben ik toch bang voor de reacties, of dat ik me ongemakkelijk ga voelen juist omdat ik er zo anders uit zie dan de anderen.
Had een vriendin inderdaad ook al geopperd.
eerst vond ik het ook niks, maar nu ben ik dol op jurkjes. Voor jezelf kun je overwegen wat je liever hebt. Een jurkje, pak of jumpsuit en dan kiezen. Bij elke optie heb je ook nog duizenden mogelijkheden om te variëren.
Leuke sleehak eronder van een cm of 5 en je bent er ook.
, maar dat geeft af en toe wel problemen ( oud schoolgebouw met deurposten van 1.90.
)