Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jorika1986 schreef:Het is nog net geen 40 uur in de week dat je naar school gaat.
Prima toch veel tussenuurtjes erdoor, wat je op school kunt doen hoef je thuis niet te doen.
marley93 schreef:Ik zit iedere week tot 18:20, maar dan begin ik niet om half negen ofzo. Meestal om een uurtje of 3. Sfeertje is dan op de één of andere manier wel gezelliger vind ik. Gedeelde smart ofzo...

Dan komt er niets meer binnen na zo'n lange dag. Gelukkig beginnen we bij de laatste les dan vaak in de pauze al, zodat we eerder weg kunnen. Maarja echt veel helpt dat niet. 1234 schreef:Voor middelbare school is dat wel vrij lang ja, maar voor MBO/HBO zijn dat zowat standaard dagen![]()
Ik heb vaak dagen van 8:30 - 17:40 ook (zowel eerst op mbo als nu op hbo). Das echt een lange zit.... Na ±17:00 functioneren mijn hersens bijna niet meerDan komt er niets meer binnen na zo'n lange dag. Gelukkig beginnen we bij de laatste les dan vaak in de pauze al, zodat we eerder weg kunnen. Maarja echt veel helpt dat niet.

ze wisten altijd onze tentames zo heerlijk handig direct na een gewone schooldag te plannen