Sinds vanmiddag reageert mijn mobiel nergens meer op. Ik was aan het fb chatten met een vriendinnetje terwijl ik op de fiets zat. Ineens kon ik het messenger icoontje niet meer aanklikken. Paar keer vergrendeld en weer ontgrendeld en ook opnieuw opgestart. Had geen nut. Daarna werd ik gebeld, ik hoorde mijn beltoon maar er kwam geen beloverzicht of iets te staan en ik kon dus niet opnemen. Ik heb hem ontzettend vaak opnieuw opgestart, en hij gaat dan ook aan maar heel veel toetsen werken niet. SIM en sd kaart eruit halen en weer terug doen helpt niet. Er is niks mee gebeurd, van het ene op het andere moment reageert hij gewoon niet meer. Het regende niet en er is ook geen reden die ik kan bedenken waarom mijn telefoon er gewoon ineens mee ophoudt.. Ik heb ook de fabrieksinstellingen hersteld, en dus alles verwijderd. Daarna moet je weer je land enzo verifiëren en je wifi opnieuw instellen. Dat kon al niet door het niet werkende touch screen. Het is een Huawei Ascend G6, ik heb hem nog geen jaar en ben er altijd goed mee omgegaan. Iemand een idee wat ik kan doen?
Oh gekke huawei. Ik heb er ook een, die van mij maakt geen automatisch verbinding met Wifi. Als ik dus verbinding wil moet ik altijd eerst de vliegtuigstand aan en uit zetten Heb 'm toen ik 'm net had meteen terug gestuurd, maar volgens mij gewoon weer dezelfde terug gekregen.
Je kunt 'm gratis terug sturen. Je hebt 2 jaar garantie
xSalina
Geplaatst: 30-04-15 19:14
Kan je geen harde reset doen ? moet je even opzoeken hoe dat bij jou telefoon moet. Succes. Ps dan ben je wel al je apps fotos e.d kwijt
Harde reset had ik gedaan, toen weer opnieuw opgestart maar het touchscreen deed het niet voor de helft dus daar had ik ook niks aan.. Nu is hij idd voor reparatie weg
_SnowBall
Geplaatst: 01-05-15 20:31
ZeSteigert schreef:
Dat kon alniet door het niet werkende touch screen.
Je zegt al wat is er dan mee gebeurd? Of is dat ook zomaar gebeurd? Anders denk ik dat het weer echt een Huawei 'actie' is...
I dit t met mn samsung. Soms gaat t scherm niet meer aan. Wekker hoot ik wel maar zie i in eerste instantie niet.. Ik ga dus terug naar de zaak waar ik m heb gehaald!
Es_ther
Geplaatst: 03-05-15 07:26
Even terug naar de winkel! Misschien een hardwarefout