Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vuurneon schreef:Ik zet in het onderwerp ook: open sollcitatie (zo krijgen wij ze op het werk ook binnen en is prima). Daarna kort begeleid bericht in het tekstvak en motivatie en cv toevoegen als bijlage (wel pdf!)
Het is niet anders dan solliciteren op een bestaande vacature. Je schrijft evengoed een motivatie brief met wat jij toevoegd aan dat bedrijf etc en je cv.
iirrssjjee schreef:vuurneon schreef:Ik zet in het onderwerp ook: open sollcitatie (zo krijgen wij ze op het werk ook binnen en is prima). Daarna kort begeleid bericht in het tekstvak en motivatie en cv toevoegen als bijlage (wel pdf!)
Het is niet anders dan solliciteren op een bestaande vacature. Je schrijft evengoed een motivatie brief met wat jij toevoegd aan dat bedrijf etc en je cv.
Waarom een PDF als ik vragen mag?
Ik ben via een open sollicitatie ook op mijn huidige werk terecht gekomen. Gewoon een nette mail opstellen en daarin inderdaad je motivatiebrief en CV als bijlage toevoegen.
dus wat je aanlevert, blijft ook precies zo ook als het bedrijf met een ander besturingssysteem werkt.vuurneon schreef:Ik zet in het onderwerp ook: open sollcitatie (zo krijgen wij ze op het werk ook binnen en is prima). Daarna kort begeleid bericht in het tekstvak en motivatie en cv toevoegen als bijlage (wel pdf!)

(bedankt universiteit die werkte met een zeer verouderde word!
)Shirley schreef:Ben ik nou echt zo ouderwets dat ik liever een handgeschreven sollicitatiebrief zie?
De meeste sollicitaties die ik heb gedaan waren zelfs zo 'modern' dat ik niet eens een CV in hoefde te sturen, moest gewoon mn CV invullen in een tool op internet en vaak ook nog m'n motivatiebrief op die manier insturen. Shirley schreef:Ben ik nou echt zo ouderwets dat ik liever een handgeschreven sollicitatiebrief zie?