Dubio - surprise party

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Dubio - surprise party

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-15 14:14

Vanavond is er dus een surpriseparty georganiseerd. Voor mij... :')
Onwijs leuk en lief! Maar ik vind het zo jammer dat iemand zijn grote mond voorbij heeft gepraat.. Ik werk achter de bar en ga stoppen. Dit is dus mijn afscheidsfeestje. Gister was ik aan het werk en zei een helder licht dat morgen mijn afscheidsfeestje is waarop ik reageerde met: Ik weet van niks! En hij zijn verhaal vervolgde met ik weet het zeker! Ik vroeg hem nog: Is dat zo ja? JAAAHAA! Oh.. Heb ik nu de verrassing verpest? Ehm ja. Wel een beetje. Ik weet zelfs al hoe ze het aan gaan pakken... Ik vind het zoo sneu! Ze moeten echt moeite hebben gehad om het zo lang stil te kunnen houden. Had al wel iets in de gaten, maar geen idee hoe en wat of wanneer. Alleen dat ze iets aan het bekokstoven waren.

Nu weet ik dus ook niet zo goed wat ik moet doen.. Zogenaamd verrast doen? Vereerd voel ik me sowieso :D Vind het zo verschrikkelijk lief! Ze hebben zelfs mijn vriend ingelicht wat ze nog wel wat moeite moet hebben gekost. Ik baal er van. Wat zouden jullie doen?

SillyB

Re: Dubio - surprise party

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 14:17

Ik zou diegene een berichtje sturen dat hij niet moet vertellen tegen de rest dat hij het verteld heeft

en inderdaad verrast doen :j