walibi frightnight audities!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

charissa134

walibi frightnight audities!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-15 16:32

hallo!

ik heb me gister voor de eerste keer aangemeld voor de audities als acteur.
ik ben benieuwd of er nog meer bokkers zijn die auditie gaan doen/ gedaan hebben!

buiten acteur kun je ook auditie doen voor technische ondersteuning:
Citaat:
Als technische ondersteuning van een haunted house ben jij verantwoordelijk voor het technisch beheren van het spookhuis. Je start het spookhuis op, checkt of alle aansturing en techniek werkt, verhelpt beschadigingen aan decor en props en en draagt het over aan de teamleider. Gedurende de avond signaleer en controleer je constant het spookhuis op onregelmatigheden en lost dit snel en adequaat op. Je houdt nauw contact met de teamleider en beveiliging en ondersteunt waar nodig. Voor deze functie vragen we iemand met technisch inzicht en twee rechterhanden.

productie ondersteuning:
Citaat:
De productionele rollen ondersteunen de teamleider bij de totale productie van een haunted house of scare zone.
Doorman
Als doorman ben jij verantwoordelijk voor het toelaten van de bezoekers tot een haunted house. Wij noemen dat crowd-control. Jij bent de oren en ogen van de teamleider en zorgt ervoor dat je antwoord kunt geven op iedere vraag.
Flashlightwaver:
Als Flashlightwaver ben je verantwoordelijk voor de veiligheid van de bezoekers en zeker voor die van de acteurs in jouw haunted house. Jij zorgt voor een goede doorstroming en helpt bezoekers waar nodig. Natuurlijk verlies je de acteurs nooit uit het oog. Tevens ben je de oren en ogen van de teamleider, regelt pauzes en verzorgd de acteurs. Jij weet ten alle tijden wat er speelt in het haunted house en bent flexibel inzetbaar.
Scanner:
Als scanner ben je het eerste contact met de bezoekers van een haunted house. Je scant niet alleen de kaartjes maar beantwoord ook vragen, neemt angsten weg of wakkert deze juist aan en houdt de verschillende tijdvakken in de gaten waarop bezoekers naar binnen mogen. Verder houd je nauw contact met de teamleider, de doormannen om de doorstroom van de bezoekers en de veiligheid in de gaten te houden.

en als teamleider:
Citaat:
Als teamleider van een haunted house of scarezone ben jij verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van je gebied of huis. Je verzamelt alle acteurs, flashlightwavers, scanners en andere ondersteunende rollen, verteld ze wat de status is van het park en het aantal bezoekers en werkt ze in op hun desbetreffende plek. Jij kent als geen ander alle plekken en scares van de acteurs en helpt ze daarin de beste manier te vinden. Vanaf het eerste moment dat alle medewerkers binnen komen tot het moment dat ze het park verlaten zorg je voor ze en stuur je ze aan.
Verder ben je verantwoordelijk voor de doorstroom in je gebied of huis, wachtrijen, vragen van bezoekers, technische storingen en andere productionele zaken. Je wordt hierin ondersteunt door het Halloween team en samen zorgen we voor een onvergetelijk Halloween.

Voor deze functie zoeken we iemand met leidinggevende ervaring en zeer goede communicatieve vaardigheden.

ik ben benieuwd! :D

enamorada

Re: walibi frightnight audities!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 16:58

Klinkt echt onwijs leuk! Ik ben er helaas nog iets te jong voor denk ik :') Zou graag zo'n eng iemand willen spelen, lijkt me echt gaaf!
Veel plezier alvast! *\o/*

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 16:59

Vanaf hoe oud mag je je opgeven? :)

charissa134

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-15 17:03

volgens mij kun je voor flashlightwaver al opgeven vanaf 16 jaar, voor de andere taken moet je 18 zijn op de datum dat de frightnights beginnen!

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 17:05

Hmm jammer, nog wat jaartjes wachten dus! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 08:44

Ik denk dat ik alsnog flink wat kleuren schijt :+ , is zover weg zonder rijbewijs is wel erg gaaf

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 08:59

Lijkt me heel leuk maar denk dat ik bezoeker wat leuker vind :p ookal vond ik het niet echt eng vorig jaar

charissa134

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 20:38

Verder niemand die meegedaan heeft dit jaar??

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 20:45

Jij je auditie al gehad, of al uitgenodigd om auditie te doen :D?

LaCiega

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 20:47

Oh wat leuk! Ik wilde eigenlijk vorig jaar meedoen met de audities alleen het kwam helemaal niet goed uit.
Nu is het ook iets te kort dag voor mij om mee te doen. Heb je echt ervaring nodig als acteur hiervoor?

charissa134

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 23:12

ik ben gister auditie wezen doen!
ik kan er nog niet teveel over vertellen aangezien er komend weekend nog audities zijn, maar het was iniedergeval ontzettend leuk om mee te doen!

hele leuke groep mensen, eerst een aantal individuele opdrachten gehad die per groepje gedaan werden, vervolgens werd een deel naar huis gestuurd, voor hen was het ook echt einde auditie en werden niet aangenomen, ik heb daarna nog mee mogen doen met de 2e ronde waarin we een verhaallijn kregen en dit met 6 mensen binnen 10 minuten moesten omtoveren tot een scene met jou rol en verplichte zin.

de uitslag hiervan krijg ik binnen 4 weken per mail en het wachten maakt me nu al gek :D

ik hoop zo dat ik mee mag doen!

en nee, ik heb zelf ook totaal geen ervaring met acteren!