Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dannon schreef:Met zo een gelimiteerde lijst zou ik vragen naar mobiliteitsbudget xD Is mijn volgende actie hier ook, maar ja, wil ook mentrailer kunnen trekken. Jammer dat een Mercedes A er niet tussen staat, leuke auto... maar zonder de ster, zou ik voor de Audi A3 gaan. Veel te veel lol gehad van mijn A3 cabrio, dus sentiment
Zou ik dus de Audi kiezen!Dannon schreef:Zet je navigatie aan. "Nog 60 minuten". Ga je 150 over de snelweg. Paar minuten later: "Nog 61 minuten". Euh, Audi... hoe hard verwacht je dat ik rij met je inschatting? Moet ik 200 rijden of zo? Had dat ding al-tijd xD
blackstar schreef:Ik zou degene kiezen waar jij het lekkerst in zit en die jij het beste vind sturen.
Bedieningsgemak aan de binnenkant vind ik ook een pre. Als ik ergens een schurfthekel aan heb zijn het knopjes waar je amper bij kan.
), maar heb daarvoor 2 jaar met heel veel plezier in een Peugeot 307SW gereden. Deze heeft me nooit in de steek gelaten en vond ik persoonlijk echt heerlijk rijden. Heb er in 2 jaar tijd met veel plezier en gemak 150.000 km mee gereden. MarliesV schreef:Als alleen de Golf een automaat is en de rest niet zou ik ook voor de Golf gaan.
Had nooit verwacht een aantal jaren terug dat ik automaat boven manueel zou verkiezen maar als je veel km maakt is het echt een gemak vind ik. Rijdt zelf in een A4 automaat, zalige auto!
A3 sportsback rijdt mijn vader ook in, afhankelijk van de motor is dat wel een erg fijne wagen hoor. Zit heerlijk, rijdt heerlijk enz. Maar goed, ben ook fan van Duitse auto's en dan vooral van Audi dus heb een wat gekleurde mening
BMW weet ik niet eigenlijk hoe die is qua comfort e.d._Nelleke_ schreef:Kijk als ik jou was zou ik goed kijken naar de uitrustingen van de Golf, BMW en Audi. Dikke kans dat de golf een luxere uitvoering is dan de audi en bmw en dat je bij die laatste twee gewoon een basic auto krijgt.
(Jammer dat je niet voor Volvo kan kiezen, de nieuwe Volvo V40 is ook helemaal geweldig en rijdt fantastisch!)
PowerReiner schreef:Ik zou voorheen nooit voor een Citroen gekozen hebben, maar na er vorige week een keertje in gereden te hebben is dat veranderd. Wat een lekker bakkie:
https://www.google.nl/search?q=citroen& ... itroen+ds3
) en ik heb ook in andere BMW's gereden (X5, 4 serie, 1 serie, Z3) maar stuk voor stuk een topafwerking en zeer goed rijgedrag. En zeker voor de lange afstanden.blackstar schreef:Even een voorbeeld.
Mijn teammanager is fervent VW rijder en helemaal leip van alles wat met VW te maken heeft (Porsche, Audi enz). Hij heeft 1 keer bij mij in de auto gezeten en dit kwam letterlijk uit zijn mond. Goh dat ding rijd goed (auto heeft dik 3 ton gedraaid, is nu 19 jaar oud en je hoort nergens een rammeltje, piepje of kraakje)
), maar wat wen je er snel aan zeg.
). Bij mij zit er nog een 'zelf parkeer stand' op (die ik nooit gebruik), fijne bijkomstigheid daarvan is dat je als je zelf parkeert ook info krijgt over de afstand tot de auto's naast je (zitten sensoren rondom), dus je prakt hem in het kleinste plekje.