Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
gerbrichs schreef:vuurneon: onderling wisselen en ruilen mogen wij helaas niet doen. In gesprek gaan met de baas lijkt me niet heel verstandig, aangezien we beide graag het laatste woord hebben weet ik niet of ik mijn baan daarmee houd.
Eileen_: In mijn contract staat de regel dat ik oproepkracht ben, en indien ik niet kan ik ook volledig in mijn recht sta om niet te komen, zolang ik maar minimaal 14 dagen van te voren het heb aangegeven. Onderling ruilen gaat bij ons helaas niet.
Koekeroekus schreef:Ik neem aan dat je een contract voor bepaalde tijd hebt? Als dat zo is kunnen ze je nog niet zo heel makkelijk ontslaan. Even in gesprek gaan en idd aangeven dat je niet kunt. Weet niet hoe vaak je vrij vraagt maar als dit de enige keer is heeft hij geen poot om op te staan. Je moet immers een keer een weekend vrij zijn.
_sharonnn schreef:Koekeroekus schreef:Ik neem aan dat je een contract voor bepaalde tijd hebt? Als dat zo is kunnen ze je nog niet zo heel makkelijk ontslaan. Even in gesprek gaan en idd aangeven dat je niet kunt. Weet niet hoe vaak je vrij vraagt maar als dit de enige keer is heeft hij geen poot om op te staan. Je moet immers een keer een weekend vrij zijn.
Maar met een 0 uren contract plannen ze haar dan gewoon niet meer in