Allereest fijn dat je mee wil denken! Mocht je een suggestie hebben noem het aub.
Mijn laptop heeft gister een update gehad. De laptop heeft 8.1 windows met windows 10.0 upgrade. Die 10.0 draaide al een tijdje met succes.
Maar na die update van gisteren kan ik mij niet meer inloggen
Het scherm heeft een administrator startscherm welke niet door te starten is. Geen ctr alt del. Geen mogelijkheid om iets aan te klikken, muispijltje schuift wel. Geen wachtwoord tekstveld als ik op de administator icoon klik. Had overigens geen wachtwoord.
Waarom staat er Windows 10 op je laptop? Het is bedoeld voor ontwikkelaars en testers namelijk.
Wat je kan doen is voor het booten op F8 drukken, dan kom je in een soort herstel omgeving, daar kan je kiezen voor Problemen oplossen en vervolgens voor Systeemherstel, of als dat niet werkt, kan je terugdraaien naar vorige versie.
Bij Windows 8 kom je niet meer in de veilige modus met F8. maar dan moet je het op een andere manier doen.
Volgens deze site moet je de Shift toets ingedrukt hebben. Dan kom je in je opstart instellingen en dan kun je kiezen voor veilige modus opstarten. (en hopelijk kun je dan vanaf dat punt een systeemherstel doen. http://www.computeridee-totaal.nl/veili ... windows-8/