Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

S8903N schreef:Toevallig mijn simonly 3 maand terug laten wijzigen, ook bij Telfort. Had nog een oude Nokia die alleen deed bellen en smsen
Gewoon bellen met de klantenservice, even uitleggen wat je wilt, zetten ze je abonnement om naar eentje met een nieuwe telefoon.
principal schreef:Als je zegt ik betaal nu 14 euro, en je vind 50 teveel, dan wacht je tot volgende jaar dan is de telefoon ook goedkoper.
Op telfort site, kun je de prijzen zien. En anders bellen!
JCDJK schreef:Ik heb een iPhone 6 met abonnement.
Onbeperkt bellen en sms'en en 4gb internet.
Hier betaal ik dan 49,- voor.
Als ik jou was, zal ik niet naar Tele2 gaan. Nergens bereik.

Maartje1990 schreef:laat ik even voorop stellen, dat je een mobiel nooit krijgt. Ook in een abbonement niet. Dus als ze zeggen ''ohja, je kunt binnenkort weer gratis een nieuwe telefoon uitzoeken'', onzin. Daar betaal je mee in je abbonment en (dit weet ik niet zeker) denk dat je er óók nog eens meer voor kwijt bent uiteindelijk.
Ikzelf heb sim-only abbonement, dus een toestel moet ik dan zelf kopen, maar dat abbo kost me €15 en dan heb ik 1g internet en 300 belminuten/sms.
Misschien toch nog iets om over na te denken
Verder ben ik van vodafone naar ziggo gegaan, kon gewoon m'n telefnummer houden
Dirkjohannes schreef:Ik vraag mij af wat voor meerwaarde zo'n verschrikkelijke dure smartphone kan hebben. Voor minder dan € 100,- heb je al veel keuze. Of heeft de jeugd geld teveel? Whattsapp doe ik met WiFi, lang bellen met Skype of VoIP, en zie de kosten zijn gemiddeld, met prepaid KPN Simyo, ongeveer € 2,- per maand.