Wat is leuk voor een afscheidsfeest?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hatchi

Wat is leuk voor een afscheidsfeest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-15 22:08

Hallo bokkers,

Ik ga bij mijn vriend wonen. Als ik bij vriendinnen op koffie wil zal ik 900 km moeten rijden want ik ga bij mijn vriend in Denemarken wonen.

Wonen nu al een soort van samen. Zou tijdelijk noodgedwongen bij hem wonen. We hadden een relatie met als toekomst 'we-zien-wel' wouden beide niet alles opgeven, allebei hebben we zoveel dingen om voor te blijven en zijn we stiekem ook een beetje bang voor het onbekende.
Raakte mijn huis kwijt en had 2 optie's of terug naar moeder ik 4 jaar geleden met knallende ruzie uit huis ben gegaan of naar vriend in Denemarken. Keuze was snel gemaakt. :D

Heel snel werd de relatie serieuzer en wouden we niet meer zonder elkaar. Beide bereid om voor de ander te verhuizen hebben we de optie's afgewogen wat de beste optie zou zijn. Omdat we bij hem een stabielere en zekerdere toekomst heb verhuizen zoontje en ik naar Denemarken.

Mijn merrie is 5 mei uitgerekend en zal later als het veulen de reis kan maken volgen.

Wil graag een afscheidsfeest geven om iedereen te kunnen bedanken voor de fijne tijd/steun/troost/wijze woorden etc. Hopend dat er nog vele fijne herinneringen met hun zullen volgen.

Wat is leuk voor een afscheidsfeest? En dan zonder dat het té droevig word. Het is de bedoeling dat vriend ons komt ophalen en dat we dan aan het einde van het feest weggaan en dat we uitgezwaaid worden.
-voorstel van vriendinnen want die wouden allemaal er bij zijn als we weggaan.-

Wat voor uitnodiging moet ik sturen?

Kortom alle tips/suggesties zijn welkom!

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 22:15

Iig is het heel leuk voor jou om op je afscheidsfeest een camerahoekje in te richten waar alle dierbaren even kort iets zeggen. Een herinnering, een groet, een wens, etc. Is superleuk om later af en toe terug te kijken!
Verder kun jij aan iedereen cadeaubonnen uitdelen. Zelfgemaakte, die ze in Denemarken kunnen besteden aan b.v een etentje daar met jou. Als motivatie om op bezoek te komen. :D
Leuk is ook om wat hapjes te maken die typisch deens zijn.

Hatchi

Re: Wat is leuk voor een afscheidsfeest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 20:01

Camerahoek leuk idee!