Tja, heb ik weer...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JesdaJinn

Tja, heb ik weer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-15 12:17

Hallo allemaal,

Afgelopen zondag ben ik met een vriendin en haar zusje naar zo'n speelparadijs geweest voor kinderen. Leuke ochtend gehad,tot ik kom te vallen.
Meteen ontzettend veel pijn en toen naar de plek gelopen waar we onze spullen hadden staan.
Zo'n koelpad er op en heb daar toen 3 uur zitten koelen. Zusje was mooi aan het spelen.
Rond de klok van 15:00 was ik het toch zat en toen naar huis gereden. Gauw douchen en omkleden wat erg pijnlijk was en toen uit eten geweest.

Heb toen 4 uur gezeten en 4 uur lang heeft mijn voet gehangen. 'S avonds ontzettend veel pijn en slecht geslapen.

Gister was m'n moeder jarig maar ze wilde perse dat ik langs een dokter ging. Ben niet zo van de dokters maar zelfs nu had ik dat zelfde idee. Afspraak gemaakt en langs komen.
Toen we daar waren pantoffel uit en sok uit en de dokter keek met grote ogen naar mijn. Hmm... doorverwezen naar 't zieke huis.

Foto's laten maken en wachten... en nog es wachten..

Toen kwam er een vrouw vertellen dat mijn wreef gebroken is. Niet de middenvoetbeentjes maar de wreef. Zucht.

Deze week in het gips. Dinsdag weerkomen en hopelijk dan loopgips. Ga over ruim 4 weken ook nog op vakantie.

Tja, heb ik weer...

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:19

Ah jeetje, wat balen zeg!

Heel veel sterkte en beterschap gewenst!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:21

Och jeetje, balen zeg!! -O- gewoon gevallen?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:21

Dat is zuur! Beterschap!

Levensgevaarlijk die krijspaleizen voor volwassenen! :P

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:22

zonde van je vakantie zeg..

ander dan dat, ik moet dan altijd toch maar weer glimlachen als ik direct mijn moeder in mijn oor hoor fluisteren:

*zullen we m er dan maar afhalen?*

ik ben trouwens ook lomp genoeg om overal en nergens te vallen of door mijn enkels te klappen.. ik ken het 'heb ik weer' gevoel. gelukkig schijnt mijn lichaam van onbreekbaar en niet te scheuren materiaal te zijn gemaakt.. het rekt wel allemaal uit tot lengtes die je niet voor mogelijkheid, kan enorme eieren vormen als je iets verstuikt of stoot, en kan alle tinten blauw, geel en groen krijgen die je maar kunt bedenken.. maar breken of scheuren gelukkig niet.

hoop dat het allemaal meevalt en dat het gips er onverhoopt af mag voor je vakantie. zo niet, alvast gaan googlen wat je allemaal daar kunt doen met een gipspootje.

JesdaJinn

Re: Tja, heb ik weer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-15 12:45

Bedankt allemaal
Mocht ik toch gips om hebben met vakantie blijf ik thuis. Heb er dan niks te zoeken, vind ik...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:48

Volgende keer toch maar veilig in de ballenbak blijven.Beterschap.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:51

JesdaJinn schreef:
Bedankt allemaal
Mocht ik toch gips om hebben met vakantie blijf ik thuis. Heb er dan niks te zoeken, vind ik...

Ben je mal! Bokkepruik afzetten en gewoon gaan hoor! T is maar gips :+ je beide benen zijn niet geamputeerd!

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-15 13:05

Nee. Dat is waar maar we gaan naar Turkije. Lekker warm en ik hou van zwemmen en dat kan dan niet... eerst maar es afwachten volgende week

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 14:02

Ja en? :) ik zat ook hoogzomer in het gips: lag fraai in bikini met een blauwe poot in de schaduw :') was wel elegant toen het gips eraf was uiteraard....
Komop...even balen en door hoor! T is maar tijdelijk. Wie dan leeft, dan zorgt. Laat je mensen maar mooi voor jou ijsjes etc halen :+

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 14:36

vuurneon schreef:
JesdaJinn schreef:
Bedankt allemaal

Ben je mal! Bokkepruik afzetten en gewoon gaan hoor! T is maar gips :+ je beide benen zijn niet geamputeerd!

hinkelt dan wel minder zwaar dan met gips.
af laten hakken misschien toch nog een oplossing :')

waar zou je heen gaan dan jesda?

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-15 14:43

Turkije ;)
Plaats weet ik zo ff niet.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 14:46

Ik zou hierdoor niet je vakantie afzeggen hoor. Ik heb eens mijn arm gebroken 1 dag voor de vakantie. Ik heb toen zo'n zak gehaald bij de apotheek en kon gewoon zwemmen.
De laatste keer dat ik mijn voet brak heb ik zwemmersgips gevraagd en gekregen en daarmee kon ik gewoon het water in.

Beterschap!

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 14:46

:= := _O- :+ Kneus.....

nogmaals wij hebben wel zon zak thuis, die doe je om je been, kun je gewoon douchen en zwemmen...

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 14:56

Ik zou de zakken niet uitwisselen onderling dat is niet echt fris. De zakken kosten amper iets. Ik haalde ze bij de Gipsshop voor nog geen €16.

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-15 15:01

Ik zal eens rond vragen bij de apotheek. Wist niet dat dat bestond. Nog nooit eerder iets gebroken gehad

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 15:02

Werkt erg goed. Ik breek zelf minstens 1x per jaar iets dus heb al een voorraadje van die zakken liggen voor diverse lichaamsdelen. Ze zijn perfect en hebben bij mij nog nooit gelekt hoewel ik moet zeggen dat ik zwemmersgips nog het meest ideaal vind.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 15:23

Tazzey schreef:
Werkt erg goed. Ik breek zelf minstens 1x per jaar iets dus heb al een voorraadje van die zakken liggen voor diverse lichaamsdelen. Ze zijn perfect en hebben bij mij nog nooit gelekt hoewel ik moet zeggen dat ik zwemmersgips nog het meest ideaal vind.

in jouw geval is het misschien handiger om juist te investeren in bubbeltjes plastic als onderkleding :o ?

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 15:42

Balen zeg!

Ik vind persoonlijk wel dat je erg negatief ingesteld bent. Waarom je vakantie erdoor laten verpesten? en Waarom "heb ik weer" als je nog nooit iets gebroken hebt gehad? :)