Ik vroeg me af welke dingen jullie doen om je date te 'testen', of hoe jullie erachter proberen te komen of iemand betrouwbaar en geen 'player' is. En welke rol speelt zijn (of haar) gedrag via social media hierin?
Als ik met iemand date sta ik er serieus in, in de zin van dat ik niet uit ben op zomaar een flirt. Altijd leuk/vrijblijvend natuurlijk een aantal dates, maar op den duur ga je wel nadenken over of je met iemand verder wilt daten. Ik ben nu een hele lieve jongen tegengekomen (25) waarmee ik veel lol heb en we ook goed kunnen praten. Paar dates gehad en allemaal gezellig, maar zijn nog niet stapelverliefd.
Nu is hij wel een type die heel actief is op Facebook/Instagram, waar hij veel foto's liked van mooie dames (blonde duckfaces, of in bikini). Ook post hij regelmatig selfies. Hij liked ook normale dingen hoor, maar dit zijn vooral meiden die hij niet kent. Die meiden reageren ook op zijn foto's waaruit wel blijkt dat ze hem ook knap vinden.
Nu heb ik geen enkel probleem met het feit dat hij deze foto's liked want we hebben niks officieels, al weet ik dat hij mij wel leuk vind tot nu toe. Bovendien is het zijn leven en mag hij lekker doen wat hij wil
Alleen.. ik merk dat ik hem door die dingen in een hokje ga stoppen. Ik word bang dat hij misschien toch een 'player' is of alleen aandacht wil of bevestiging zoekt. Het zijn toch vaak ook bepaalde 'soort' mensen die zo'n heel leven via social media onderhouden met het liken van fotos van onbekenden etc. Dit geeft me een beetje twijfel of ik zoiets wel aandurf, of hij niet gewoon te jong is of nog gewoon lekker aan het genieten is. Als ik met hem praat heb ik wel de indruk dat hij echt wat serieus zoekt en hij heeft ook gewoon geduld qua daten etc.
Vroegere dates die ik had zaten helemaal niet veel op social media, dus het is eigenlijk de eerste keer dat ik hier tegen aan loop.
Nogmaals, het gaat niet om die meiden maar om het feit wat voor indruk zijn social media op me maakt.. in hoe serieus persoon hij is. Hoe gaan jullie met zulke dingen om? Waar let je op tijdens het date-proces?
En hoe beïnvloed social media het beeld wat je van diegene hebt?
.
Die kwam al niet tot mijn telefoonnummer.
' bij de berichten die hij plaatst, beïnvloedt zijn gedrag op social media wel degelijk de indruk die ik van hem heb.