-

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Han21

-

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-15 18:43

-
Laatst bijgewerkt door Han21 op 02-02-22 11:03, in het totaal 1 keer bewerkt

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 18:45

Hahahha geniaal _O-
Als ik een van die kinderen was woowwww, ik was bang van je geworden :')

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 18:46

Hahaha fijn he! Ik heb ze hier ook wel eens gehad. Wat zij niet weten is dat het raampje naast de voordeur direct mijn keuken is, dus ik ben daar gaan staan en heb het raam opengetrokken met het zelfde Boe geluid :))

Later nog een keer een stel die volhardener was en die aanbelden in het hele trappenhuis. Toen zijn we als buren met vereende krachten en een paar emmers water van ze afgekomen _O-

Han21

Re: Belletje lellen, gehehhe...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-15 18:48

Hihi, ze komen denk ik niet meer terug :D

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 18:52

Doen ze hier ook weleens. Beneden alle knopjes indrukken van alle woningen.. Ware het niet dat mijn ene raam er net uitzicht op heeft om ze te zien wegrennen.. Geeft ook leuke schrikacties. :')

Maaike162

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 18:55

Haha, vroeger was dat mijn favoriete spel toen ik in groep 4 zat. Samen met vriendjes uit de buurt aanbellen bij de flats en weg rennen. Soms meerdere keren op een dag. En dan werden we nageschreeuwd. Helemaal stoer vonden we het. Tot we een keer tot huis zijn gevolgd door een man. Wat bleek.... De man had een klein kind die elke middag sliep. En elke middag werd zijn kind meerdere keren wakker gebeld door ons... Toen zijn we maar gestopt met ons spelletje. M'n ouders waren niet meer zo blij daarmee :)

(Ons volgende spel werd toen bruggen bouwen over sloten heen, met als gevolg dat we altijd in de sloot lagen... Waren m'n ouders ook niet blij mee)

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 19:07

volgende keer met waterballonnen klaar gaan zitten :j *\%/*

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 19:20

haha, bij ons deden ze dat ook wel eens. Heb ze toen ook beslopen met een emmer water en net voor ze gingen bellen de deur open getrokken en het water over ze heen gegooid :+ Het was wel hoog zomer en 30+ graden hoor :D
Hilarisch die reactie van die kids, en heb ze daarna overigens niet meer teruggezien :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 19:22

Zo heb ik een keer twee emmer waters vanuit het bovenraam naar beneden gekiept nét voordat ze deden aanbellen. Problem solved. :D

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 19:21

Nog veel cooler dan belletje lellen was aanbellen en dan met een groepje kinderen op het tuinpad gaan liggen, heel stil. :D :D :D

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 19:38

TurdusMerula schreef:
Nog veel cooler dan belletje lellen was aanbellen en dan met een groepje kinderen op het tuinpad gaan liggen, heel stil. :D :D :D

En dan?
Zou wel totaal verbijsterd zijn, denk ik... Zo van 'Uh...okay...en nu?'. Of er bij gaan liggen. Zo gek ben ik dan ook wel weer. :D

Kids hier zijn niet zo stealth als dat ze zelf denken. Ik hoor ze aankomen, bellen en wegrennen. Soms doe ik dan wel leuk mee door net te doen alsof ik heel erg verbaast ben dat er niemand aan de deur is, als ik geen zin heb doe ik gewoon niet open. Gelukkig houden ze het hier verder wel leuk door het niet elke dag te doen. Die ene keer dát ze het doen, ach...Als ze het dag in dag uit of achter elkaar doen kan ik me heel goed indenken dat de lol er een beetje van af gaat. Ze eens goed terugpakken en ze een ongeluk laten schrikken vind ik dan wel weer een briljante manier om er vanaf te komen. :D

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 19:41

Bloedirritant als je een baby op bed hebt liggen die meestal heel licht slaapt :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 19:43

Dat had ik ook een keer! Ik kan als ik uit het raam kijk zien wie er op de oprit loopt (zo ongeveer, niet meer als ze voor de deur staan. :P ) dus ik zag zo'n kindje de oprit op lopen. Dus ik alvast naar beneden toe, net toen ie wilde aanbellen deed ik de deur open. Kindje begon te hakkelen "Ik eh.. Ik denk dat dit het verkeerde huis is"

Ja, dat dacht ik ook ja. :')

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 19:43

KimD schreef:
Zo heb ik een keer twee emmer waters vanuit het bovenraam naar beneden gekiept nét voordat ze deden aanbellen. Problem solved. :D

Ideaal :+

Ik had een longeerzweep gepakt denk ik ~~}>

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 20:24

Pluizebolpum schreef:
TurdusMerula schreef:

En dan?
Zou wel totaal verbijsterd zijn, denk ik... Zo van 'Uh...okay...en nu?'. Of er bij gaan liggen. Zo gek ben ik dan ook wel weer. :D

Dat was ook een beetje de grap, als alternatief op belletje lellen wat wel regelmatig gebeurde in onze wijk. Gewoon niets zeggen en je lachen inhouden, en dan afwachten hoe iemand reageert. :')
Was ook echt een soort tetris, al die kinderen naast elkaar. :+