Excuses als t hier verkeerd staat.
Hoe hebben jullie het verteld aan je ouders/familie/vrienden/kennissen?
En hoe hebben jullie het op het sociaal media gegooid?
Barst los
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JCDJK schreef:Ik kon niks anders zo snel vinden hierover.
Excuses als t hier verkeerd staat.
Hoe hebben jullie het verteld aan je ouders/familie/vrienden/kennissen?
En hoe hebben jullie het op het sociaal media gegooid?
Barst los
) letterlijk overgeschreven op een kaart, met onze gegevens erin. Dat kwartje viel al snel want de tekst kwam hem wel erg bekend voor 

Voor collega's had ik cupcakes gemaakt met roze & blauwe muisjes. Op FB foto van mijn buik met onze handen in hartjesvorm & de datum. En toen we wisten dat het een jongetje is, filmpje op FB met 2 glazen 'champagne', met roze & blauwe muisjes aan de voet, en toen de roze muisjes weggeveegd op de grond. Was ook gelijk duidelijk 
beatje schreef:Ik vraag me af waarom het allemaal zo" orgineel" moet.Het lijkt tegenwoordig in alles wel een wedstrijd.Wat is er mis met gewoon ; Ik ben zwanger.Ze zijn echt net zo blij, kan uit ervaring spreken een paar keer zelfs

beatje schreef:Ik vraag me af waarom het allemaal zo" orgineel" moet.Het lijkt tegenwoordig in alles wel een wedstrijd.Wat is er mis met gewoon ; Ik ben zwanger.Ze zijn echt net zo blij, kan uit ervaring spreken een paar keer zelfs
Niet dat de opmerking niet volledig de lading dekt of dat het alleen maar leuk kan zijn met een speciale aankondiging, zo bedoel ik het niet
Maar ik vond het zo'n speciale mededeling dat het ook wel een speciale aankondiging verdiende. Absoluut niet het idee dat het allemaal maar spannend of origineel moest, veel dingen liepen toevallig zo. Bovendien had niemand nog echt van ons verwacht dat wij aan kinderen zouden beginnen dus vonden het dan ook wel de grap om te kijken hoe lang het zou duren voor het kwartje viel en mensen de juiste conclusie trokken
maar gelukkig kregen zeh et wel door