). Na 3 weken was het er nog niet en heeft de verkoper mailcontact gehad met kiala. Ze hebben een aantal keer beloofd het pakket de volgende dag te brengen. Ik heb deze mails ook gezien. Eind maart heb ik gezegd dat ze het geld terug kon storten want kiala reageerde niet meer op haar berichten en het pakket was er nog steeds niet. Begin april nog een keer vriendelijk gezegd dat ze het geld terug moest storten. Kreeg geen reactie maar ze las de berichten en was ook op fb actief. Vandaag heb ik nog een keer gezegd dat ik wil dat het teruggestort wordt omdat een verkoper verantwoordelijk is voor een pakket totdat het bezorgd wordt en dat zie ik na 3 maanden niet meer gebeuren. Ik heb ook gezegd dat ik zie dat ze dit allemaal leest en dat ik anders verdere stappen moet ondernemen en dat voor ons allebei niet de fijnste weg is.Doe ik dit goed Bokt? Wat zouden jullie in deze situatie doen? Ik koop in ieder geval nooit meer iets in facebook groepen...

Maargoed, hoop dat je je geld gewoon terug krijgt nu
maar als er in de advertentie staat ''wordt verzonden'', dan is het dus risico van de koper, niet van de verkoper.
Daarmee dat ik het een beetje vreemd vind... Mss heeft ze hem zelfs gewoon nooit verzonden...