[ENQ] kennis en opvattingen over ADHD

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bodan

[ENQ] kennis en opvattingen over ADHD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-15 11:10

Hallo allemaal,

Voor een vriendin van mij plaats ik dit bericht. Hieronder zal ze zich voorstellen en vertellen wat de enquête inhoudt. Ook namens mij vriendelijk bedankt!

Ik ben Nisso Mirzaeva en ik ben een derdejaarsstudent psychologie aan de Rijksuniversiteit Groningen. In verband met mijn bachelorthese doe ik een onderzoek naar de kennis en opvattingen over ADHD. Zouden jullie een vragenlijst van 15 minuten voor me kunnen invullen. Het zou me enorm helpen! Het liefst mensen van 25 jaar en ouder, dit namelijk het doelgroep wat we gebruiken. De link naar het onderzoek staat hieronder.

https://ugroningenbss.qualtrics.com/SE/ ... sbxgoRvlWt

Alvast bedankt voor de moeite!

Nisso

Anoniem

Re: [ENQ] kennis en opvattingen over ADHD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 12:09

Helaas moet ik dit topic sluiten.

Het volgende staat in de regels en daar voldoet dit topic niet aan:

Citaat:
Enquêtes voor scripties, afstudeeronderzoeken etc. mogen op dit forum geplaatst worden. Let er wel op dat je dan een [ENQ]-tag aan het begin van de titel van je topic plaatst; zo is het voor de gebruikers en moderators duidelijk dat het een enquête betreft. Als je genoeg reacties hebt gekregen, kan je met een PB'tje of een TEM op het topic één van de moderators van het forum vragen om een slotje. Enquêtes voor derden zijn niet toegestaan, plaats er alleen één namens jezelf.