Naar walibi met gips?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amado7

Naar walibi met gips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-15 09:05

Hoi!

Een vraagje. Ik heb kaartjes voor walibi volgende week. Het staat al heel lang vast en heb dus ook de kaartjes al.

Totdat ik vorige week van mijn paard afviel en nu in het gips zit. Een botje in mijn hand gebroken en onderarm dus in het gips.

Op de site van walibi zag ik staan : Met onderarm in gips is alles toegankelijk. Deze week keek ik nog een keer en nu krijg ik een andere tabel met wel toegankelijk, maar wel afgeraden.

misschien is het gips er al af, maar misschien ook nog niet.
Wat zouden jullie doen? Kaartjes zijn op datum geloof ik.

Heb er bijna geen last van, en het is ook nog eens mijn hand. Zelf wil ik het liefst wel gaan, maar wou eerst weten of er al eerder iemand met hand in het gips naar walibi is geweest? :D

xJurdyWonanx

Re: Naar walibi met gips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 09:08

Als je ze toch al hebt dan sowieso gaan, vermaken kun je je altijd wel en dan zie je daar wel of je overal in mag of niet.

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 09:09

Niet geweest, wel 2 x arm in het gips gehad. Lijkt mij niet fijn, je moet je toch vasthouden in bepaalde attracties en dan stoot het behoorlijk. Denk dat het niet bevorderlijk is voor de genezing.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 09:12

Ligt een beetje aan de breuk (klein "simpel" breukje begrijp ik?) en of je er nog last van hebt. Hoe voelt het nu? Let iig op met de water atracties ;). Ik zou zeggen als je er echt geen last van hebt (en niet stoer doet maar er echt géén last van hebt!) en je luistert daar naar je lijf dan zou het moeten gaan :j Mocht je last gaan krijgen dan wel rustig aan gaan doen.

Wat zegt je arts?

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 09:15

Ikzelf ben gewoon naar een pretpark geweest toen ik in het gipszat, ik had er geen last vanen kon gewoon overal in.

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 09:16

Ik ben geweest met een gebroken pols.... Je armen in de atractie houden (ik vouwde ze voor mn buik) en dan gaat het goed! Wateratracties zou ik laten voor wat het is!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 09:18

Je kan altijd nog in de draaimolen of vliegtuigjes :+

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 09:37

Ik denk dat het wel kan. Zou inderdaad met de waterattracties oppassen en sommige achtbanen laten voor wat het is.
Maar er zijn nog zat dingen waar je dan in kunt haha.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-15 09:57

Thanks voor de reacties! Het is een breukje in mijn handwortelbeentje. Niet heel lang gips dus valt wel iets mee denk! Pijn is al veel minder, meer jeuk dan pijn! :P

Waterattracties zijn bijna alleen boomstammen en bootjes geloof ik. Daar moet kff mee oppassen inderdaad.

Haha hele dag in draaimolen kan ook inderdaad :+

Oke, je mocht dus wel gewoon er in! FF kijken wat beter gaat dan, mijn arm er in of arm er binnen :+

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 09:59

Gewoon een plastic zak meenemen en een rolletje plakband, dan kun je ook de waterdingen doen ;)

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-15 10:00

O ja dat is wel een idee haha :+

Moet maandag voor controle naar het ziekenhuis, zal dan nog even vragen hoe of wat!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 10:10

Bij de apotheek verkopen ze speciale plasic beschermings hoezen voor onder de douche voor gips.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 10:12

Ik ben heel wat jaren terug zelfs met een heel been in het gips gegaan, kon overal in. Mocht in de rolstoel dus iwe waren overal lekker snel aan de beurt :j. Alleen die attractie waar je eronder hangt (Condor?) was niet zo aan te raden, schommelt en wiebelt allemaal heel erg, zou ik denk ik ook niet met gebroken arm doen. Maar zelfs de Goliath ging, kon gewoon mijn gipspoot op het randje van het karretje leggen. Dus als het met een gestrekt been al kan, zal arm in het gips ook geen probleem zijn.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-15 10:29

Oke been is nog veel lastiger denk ik!

Vorige keer deed ik geloof ik overal mijn handen los alleen niet de el condor want anders gaan je oren er aan :P