Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus uhm, nee daar deed ik niks mee
De portemonnee heeft ie gelukkig laten vallen en die kon ik net op tijd oprapen.
Hij had het al vaker gedaan en was nu ook in de winkel, dus ze moesten hem even in de gaten houden omdat hij waarschijnlijk van plan was weer hetzelfde te doen.
.
. Die mevrouw achter de balie keek echt ontzettend verbaasd! Ging echt om een mascara van 1,5 gulden ofzo
.
. xSannee schreef:Ik heb nooit iemand betrapt,
wel eens op onze beveiligingsbeelden terug gezien hoe een klant een portemonnee uit de tas van een andere klant jatte... bizar om te zien hoe makkelijk dat ging. De andere klant had absoluut niets door.
Door de bewakingsbeelden is dit persoon wel gepakt, was een vaste klant.
. vraag me wel eens af wat die mensen bezielt.. ik zou het nooit durven. daarbij, de meeste diefstallen bij ons gaan om relatief goedkope artikelen (en het meest door senioren).. slaat eigenlijk nergens op.
Degene liep daarna weg... Niet naar een andere fiets
(daarna wel even subtiel de politie gebeld... maar die deden niets want er was niets gestolen
) Dimphyl schreef:al meerdere keren (werk in een winkel )
toevallig vanmiddag nog een oudere mevrouw incl. rollator. mevrouw stopte zo wat broodjes (á maximaal 1euro) in haar zak, en zodra ze een collega zag naderen bleek dat ze nog behoorlijk vitaal was; mevrouw sprintte de winkel uit met haar rollator, zo snel dat mijn collega haar niet eens kon inhalen!!![]()
ook een mevrouw die een vaste klant was, werd betrapt terwijl ze spullen in haar tas stopte. mevrouw haar excuus was letterlijk 'ja maar ik ben al 89 en mijn benen kunnen het niet aan om te wachten in de rij'![]()
*edit, deze zelfde dame was 3 dagen later ondanks een winkelverbod weer in de winkel. mevrouw dacht dat ze de winkel wel in mocht, want ze had maar 1 dingetje nodig, en daarbij, de brief waarop stond dat ze niet binnen mocht lag thuis, dus dan kon ze toch gewoon binnenkomen??![]()
je maakt wat dingen mee in een winkel hoor. vraag me wel eens af wat die mensen bezielt.. ik zou het nooit durven. daarbij, de meeste diefstallen bij ons gaan om relatief goedkope artikelen (en het meest door senioren).. slaat eigenlijk nergens op.
Cchanny schreef:Al regelmatig op mijn werk..
Aan de ''klant'' gemeld dat we hem hebben gezien en of hij misschien een mandje nodig heeft voor de spulletjes.

mingming schreef:Ik heb wel eens een vrouw een snoepje zien pakken uit zo'n bak van de kruidvat, maar of dat nou echt stelen is wat je gaat aangevenDus uhm, nee daar deed ik niks mee