Ik heb voor een bruiloft waar ik daggast ben, mooie pumps besteld met een redelijke hak. Vorige week kwamen de schoenen binnen en ze zijn echt mooi
Dus snel gepast en helaas te groot......... voor alleen mijn rechtervoet. Dus snel gekeken of ze ook halve maten verkochten en maatje 38.5 besteld om te kijken of deze beter zaten. Vol verwachting gisteren mijn pakketje bij de buurvrouw op gehaald en direct gepast en helaas te klein.......... voor mijn linkervoet.
Dus het zit nu zo:
Maat 39 past goed om mijn linkervoet, maar is te groot voor mijn rechtervoet. Ik slip er echt uit
Maat 38,5 past goed om mijn rechtervoet, maar knelt om mijn linkervoet.
Kortom ik baal er serieus van! Ik kan wel een zooltje leggen in alleen mijn rechterpump, maar die kan ik niet leggen in mijn linker want dan is ie net zo groot als de 38.5.
Ik neig ernaar om de 39 te houden want een hele dag op 1 te krappe schoen ga ik niet redden. Nu weet ik dat er allemaal huis tuin en keuken oplossingen zijn om te schoen wat kleiner te maken. Maar daar ben ik dus niet zo in thuis. Dus ik heb jullie hulp nodig

Wat kan ik doen om 39 goed passend te maken? Of moet ik toch voor de 38.5 gaan?
Ik heb de schoenen aan het einde van de dag gepast. Je voeten zijn dan natuurlijk altijd wat dikker. Ik zal ze morgenochtend ook nog eens passen als ik net uit bed kom.