Website bouwen met concrete 5.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Website bouwen met concrete 5.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-15 15:22

|o

Is er iemand die hier ervaring in heeft? En zo ja mij hier eventueel in wil helpen. Zo nee, wat is een beter programma want ik word na 3 jaar klooien en geen steek verder komen zo langzamerhand lichtelijk geïrriteerd :)) (uiteraard heb ik niet 3 jaar nonstop er aan gewerkt :') Ik heb de website nu voor de 6e keer voor een half jaar aan de kant gegooid uit frustratie).

En voor mensen die websites hebben gebouwd met Concrete, ik ben erg nieuwsgierig :D

Afbeelding
Om even een voorbeeld te geven van mijn problemen:
Ik kan er met geen mogelijkheid achter komen hoe ik dat achterlijke Concrete 5 website bovenaan de pagina weg kan krijgen. En waarom kan ik die "blogs" van 2012 en 2011 niet verwijderen? Dat is net zoals wat je hier nu ziet gewoon placeholder tekst. Ik heb al geprobeerd de hele blog te verwijderen, met als gevolg dat ik nu een nieuw kopje heb genaamd 2015 na het aanmaken van een nieuwe blog pagina :')

Dani

Re: Website bouwen met concrete 5.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 16:32

Ik ken dit niet, maar ik werk zelf met Wordpress en dat vond ik erg gemakkelijk. Daar zijn ook héél veel tutorials over te vinden voor als je ergens zelf niet uitkomt.