Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Sentido schreef:Neej: bij was het dus zo dat ik per 1 oktober stop zegde. De nota over oktober werd vooraf betaald, dat dat samenviel kon ik mee leven. Maar de nota over november moest ik ook nog betalen. En daar viel ik (en ik denk ook TS in dit geval) wel over. Met daarbij dat het dan 6 weken moet duren voor dat het geld terug is. Probeer maar eens niet te betalen, moet je zien hoe snel ze jou weten te vinden. Is toch krom dat het andersom niet even snel kan.
Ik werk zelf voor een andere grote energieleverancier en het is echt vrij logisch uit te leggen, zeker als je overstapt, je huidige leverancier krijgt de overstap pas echt op de dag zelf door en vaak is het zo dat nota's al een paar dagen vóór ze bij jou terecht komen klaar staan in het systeem. Althans, bij ons zo. Die zijn dan niet meer tegen te houden (nadeel van grote organisatie....) en dan krijg je dat. Puur administratief, bureaucratisch, zo je wilt. Maar na de beëindiging worden er normaal gezien echt niet nóg meer nota's opgemaakt... Dus rare gang van zaken.