Slome werker

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

heidy_wilco

Slome werker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-15 21:04

Hoi :wave:

Ik ben zelf niet zo'n snelle werker, over het algemeen maak ik dingen wel goed af, alleen ik doe er te lang over. Ik ben van mezelf wel rustig, ik weet van mezelf dat ik langzamer werk als ik iets niet zo heel leuk vind en misschien ben ik ook te bang om fouten te maken. Heel erg irritant en ik weet niet goed hoe ik mijzelf moet motiveren/sneller kan laten werken. Ik heb al zoveel dingen tegen mezelf gezegd, zoals: Hoe sneller je werkt, hoe eerder je klaar bent.

Maar helaas is het niet altijd/alleen mijn motivatie, ik ben gewoon iemand die tijd nodig heeft om dingen te verwerken enzo. Hoe kan ik mijzelf sneller maken?

Ik hoop dat het verhaal een beetje duidelijk is. Zo niet, vraag gerust!

Mariëlle

kimberly1995

Re: Slome werker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 10:39

Waarom wil je jezelf sneller maken? Wat levert het jou op? Waarin wil je sneller worden?

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:00

Het ligt er aan waar je sneller in wilt worden.

Ik moet op mijn werk wel tempo maken af en toe. Doe ik dit niet dan en vouw ik alle kleding heel langzaam op dan staat er straks een lange rij achter de kassa. (Kledingwinkel)

Dus bij mij is het vooral veel oefenen in het opvouwen van kleding.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:04

Weet je ook precies op welk punt je dan langzamer bent ? En ben jij zo langzaam of ben je een collega die gewoon heel rap is. Heeft je baas er last van? Zo ja wat zegt hij/zij er over en wat zou je kunnen verbeteren. Ik geloof zeker dat je langzame werkers kunt versnellen maar houd het wel reëel het moet ook leuk blijven.