Permalinks WordPress

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Leonyr

Permalinks WordPress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-15 16:03

Hallo,

Met mijn nieuwe website zit ik met een klein probleempje. Het gaat om een website die gebouwd is met WordPress, waarbij WP een automatische geïnstalleerde plugin van mijn hosting is.
Om meerdere redenen wil ik nu voor het eerst mijn permalinks veranderen naar de berichtnaam. Hiervoor heb ik, heel simpel, bij de instellingen van de WP admin panel de algemene instellingen veranderd naar de optie 'berichtnaam'. Vervolgens op save geklikt en geen foutmelding gekregen, alles leek goed te werken. Ook bij het menu en bij de pagina's zelf was de wijziging doorgevoerd. Als ik nu in mijn browser mijn domeinnaam met nieuwe permalink intik, krijg ik de volgende melding:

Not Found

The requested URL /over-mij was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Ook als ik in het hoofdmenu op mijn homepage naar de pagina klik, krijg ik deze melding.
Ik heb het een en ander gelezen over de .htaccess file, maar daarvan kreeg ik de indruk dat WP die in principe zelf aanpast en een foutmelding geeft als dat niet lukt. Die foutmelding heb ik nooit gekregen, dus wat is er dan fout gegaan?

Hopelijk zijn er wat kundige Bokkers die mij verder kunnen helpen, want zelf zie ik de oplossing niet meer zo duidelijk...
Alvast bedankt!

Leonyr

Re: Permalinks WordPress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-15 10:22

Niemand? :)