PostNL Vraag, wie kan mij helpen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

PostNL Vraag, wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-15 19:06

Er is vandaag geprobeerd om een pakketje voor mij te bezorgen. Helaas was ik niet thuis en de buurvrouw blijkbaar ook niet.

Nu komen ze maandag weer, maar ik weet niet of ik dan thuis ben. Daarom wilde ik het graag bij het PostNL punt laten bezorgen, dit heb ik al eens eerder gedaan.

Maar Mijnpakket.nl geeft me die optie niet? Ik kan alleen een andere bezorgdag en tijd kiezen. Aangezien ik heeeeeel nieuwsgierig ben wil ik niet voor een latere dag gaan.

Weet iemand of dit niet kan omdat het pakket aangetekend is?? Of doe ik gewoon iets verkeerd en kan het wél?

Ik wilde PostNL twitteren, maar dat was helaas maar tot 7 uur en ik ontdekte dat om 2 minuten na die tijd uiteraard :+

Alvast bedankt!!

Odysseus

Re: PostNL Vraag, wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 19:08

PostNL geeft het antwoord zelf al :D
"Aangetekende pakketten bieden we enkel bij u persoonlijk aan." en dus niet bij een PostNL Punt.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 19:11

Focussed schreef:
PostNL geeft het antwoord zelf al :D
"Aangetekende pakketten bieden we enkel bij u persoonlijk aan." en dus niet bij een PostNL Punt.

Maar, mocht het maandag niet lukken, dan kan het pakket alsnog dinsdag bij een PostNL punt worden opgehaald. Volgens mij wordt er in jouw quote bedoeld dat het niet bij de buren mag worden afgeleverd.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 19:32

Je kan altijd proberen het bij je buren te laten bezorgen.
Ik heb ook weleens getekend voor een pakketje van de buurman.
Er zijn echter pakketten en poststukken die je echt persoonlijk moet tekenen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-15 22:30

Het gaat om een pakketje van 1 van de vele bedrijven die ik benaderd heb met een verzoek tot sponsoring in goederen van een loterij van mijn vereniging. Ik heb echter van dit bedrijf geen mail terug gehad, maar er blijkt nu wel een pakket onderweg. Ik kan dus zien dat het van hen kom, wat het weegt (niet veel) en hoe groot het is enzo, maar heb verder totaal geen idee van de inhoud hahaha. Maar er moet wel voor getekend worden. Dus ben heel benieuwd.
Daarom wil ik eigenlijk niet nog tot dinsdag moeten wachten ook, maandag duurt me al lang genoeg :P

Maar goed, ik ga maar gewoon hopen dat ze maandag komen op een moment dat ik thuis ben. En anders zal ik toch nog een dag langer nieuwsgierig moeten blijven.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 23:41

Als je niet thuis bent dan brengen ze het pakket toch naar het dichtstbijzijnde postkantoor waar je m kan ophalen? Hier wel iig :)

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 23:51

Ik woon met meerderen personen in 1 huis, en heel vaak horen wij de bel niet is het geen idee om een briefje bij de bel te hangen dat je niet thuis bent en dat dit en dat je nummer is en als je er dan niet bent dat ze hem bij je buurvrouw of buurman afleveren?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-15 13:03

Het is goed gekomen. Bezorger kwam vanmorgen toen ik gewoon thuis was. Mocht er iemand ook nieuwsgierig geweest zijn, de inhoud bleek een bluetooth selfiestick hihi. Die zal leuk staan op de loterij tafel :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 14:29

ariannexrich schreef:
Ik woon met meerderen personen in 1 huis, en heel vaak horen wij de bel niet is het geen idee om een briefje bij de bel te hangen dat je niet thuis bent en dat dit en dat je nummer is en als je er dan niet bent dat ze hem bij je buurvrouw of buurman afleveren?

Zet er dan maar gelijk onder: "Inbrekers wees welkom!"

:+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 16:31

Zucht en weer gezeur met PostNL.

Gisteren gekeken op mijnpakket.nl , super handig. Zou inderdaad vandaag een pakket komen, tussen 1 en 3. Dus ik braaf thuisblijven want bevat verse producten dus wil het zsm in huis hebben. Tegen 3 uur nog niemand gezien dus nog maar eens op de site kijken, zie ik staan tussen 2 en 4. Nou ja, dat uurtje kan er nog wel bij dan he.

Tegen 4 uur nogmaals gekeken, want nog altijd niets. Zie ik ineens dat het niet alleen de tijd maar ook de dag is die veranderd is. Nu komen ze dus ineens mórgen pas.

En nee het is niet omdat ik niet thuis was, geen briefje in de bus of wat dan ook en ik kan ze echt onmogelijk gemist hebben. Ze hebben het dus zomaar een dag uitgesteld. Zit ik daar voor Jan met de korte achternaam op mijn pakket te wachten!!!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 18:20

Oke, bleek niet schuld PostNL. Pakket is wel voorgemeld maar nog helemaal niet ingeleverd bij ze. Wel verwarrend dat zij dan al een bezorgmoment opgeven!! Maar verzender zegt op woensdag OF vrijdag te leveren, dus zit nu in ieder geval niet morgen weer voor niks te wachten, zal vrijdag worden. En in ieder geval is het niet zo dat de inhoud dan nu kapot aan het gaan is :)