Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik woon in Drenthe aan het einde van een doodlopende weg haha
) maar ik heb dan ook weer geen zin om me te ergeren aan een Jehova.RoodZonnetje schreef:Ik mis de optie "ik kap ze beleefd af"
Ik ben niet geïnteresseerd en neem dan ook geen folders ofzo aan. Mijn ex deed dat altijd wel, waardoor ze idd maar terug bleven komen
. 
) het recht ontneem om naar de hemel te gaan en dat ik er verantwoordelijk voor ben dat ze naar de hel worden gestuurd.

Cayenne schreef:Gek, want ze geloven niet in een helIk heb niets tegen Jehova's, echt niet. Maar ze komen altijd op het verkeerde moment aan de deur
Een tijd geleden hadden we er ook twee terwijl ik druk was met het eten (vlees in de pan, dus kon niet zomaar uit de keuken weg). Ik dacht dat het de pakketdienst was, dus toch open gedaan.. Jehova's..
Vriendelijk afgewimpeld dat ik niet geinteresseerd ben, en heb hun succes gewenst..
Begint de oudste vrouw van het tweetal een verhaal dat ik niet moet vergeten dat ik mijn kinderen (die ik niet heb trouwens) het recht ontneem om naar de hemel te gaan en dat ik er verantwoordelijk voor ben dat ze naar de hel worden gestuurd.
Uh what?![]()
Deur dichtgegooid.. Zo laat ik niemand tegen me praten
Ze geloven overigens ook niet dat je een Jehova getuige moet zijn om het eeuwige leven te krijgen (de hemel).