Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-15 17:37

Poiuytrewq schreef:
Mijn vriend droomt altijd raar. (En hij praat extreem veel in zijn slaap). Hij heeft een periode gehad dat hij elke nacht over 'fietsnegers' droomde (gewoon negers op een fiets). De ene keer haalden ze Mercedesvelgen onder een BMW vandaan en die gooiden ze in de sloot.
Soms fietsten ze gewoon door zijn droom heen ("kijk: een fietsneger!" ... slaapt verder)

Toen ons 1e kindje net geboren was en ik nog aam het herstellen was van de zwangerschap en bevalling, droomde hij dat ik, met de kinderwagen, een 115pk buitenboordmotor aan het stelen was. Hij volgde mij want hij dacht eigenlijk dat ik naar een ander ging oid. Dat ding had ik over mijn schouder en met mijn andere hand duwde ik de kinderwagen voort. Zie je het al voor me? Ik tik de 1.60m nog geneens aan en zo'n ding weegt over de 100 kilo.
Die gozer is gek.

Ik heb hem ook wel eens in zijn slaap wijsgemaakt dat hij werd opgegeten door karpers. Die hebben niet eens tanden hahaha.
Ik kneep hem overal een beetje en zei dingen zoals: "kev, karpers! Ze willen je opeten". En verder wat knijpjes op zijn benen, armen en nek. Heb nog nooit zo hard gelachen. Er werd met kussens gesmeten en met lakens hahaha, hij werd helemaal gek :P heeft zeker een half uur geduurt voordat hij wakker werd.

Zelf droom ik niet echt veel


_O- _O-

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 20:50

Ik droomde vannacht over mn vogeltje (hij is maandagnacht overleden). En ik had hem mee naar buiten en hij was super lief en helemaal tam en we gingen naar de winkel en iedereen van de winkel kende hem.
Werd toch wel even verdrietig wakker, merk dat ik toch vaak even naar hem keek of hem even wat lekkers bracht oid. Macht der gewoonte

moonsparkle
Berichten: 21767
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 00:07

Ik droomde vannacht dat ik met mn vriend op roadtrip ging maar onverwachts ging mn schoonzus ook mee. Hun zaten al in de auto en ik was nog volop aan het inpakken. Toen ik er klaar voor was zag ik een tante die mee pools geld mee gaf voor onderweg en een ring die je open kon maken en waar een klein briefje met mijn gegevens op stond voor als ik ergens gevonden werd.

purny

Berichten: 27544
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 19:00

Ik droomde zaterdagnacht over een gebouw dat ontruimd moest worden met explosies enzo. Er waren ook brandweermannen. Volgende dag lees ik dat er vlakbij mij diverse panden zijn uitgebrand. Met explosies

aman2002

Berichten: 737
Geregistreerd: 18-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 19:23

purny schreef:
Ik droomde zaterdagnacht over een gebouw dat ontruimd moest worden met explosies enzo. Er waren ook brandweermannen. Volgende dag lees ik dat er vlakbij mij diverse panden zijn uitgebrand. Met explosies

Ja zulke dingen heb ik ook wel eens. Echt een beetje scary. Ik droomde dat ik in een gebouw was met allemaal auto's en ik opeens een knal hoorde. Er was heel veel vuur. Ik rende naar buiten en toen schrok ik wakker. Het was toen 3 uur 's nachts. Die volgende morgen om 8 uur smeerde ik mijn boterham smeren hoor ik opeens een knal. Ik kijk naar buiten en zie een hele grote vuur wolk boven de autofabriek naast ons huis uit komen. Echt eng :=

Juliette61
Berichten: 1474
Geregistreerd: 29-06-13

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 21:03

Ik droomde heel gaaf. Ik moest met vrienden een soort videogame kamp doen. Met krokodillen, opdrachten, auto's en het was geweldig! Al ben ik twee keer opgegeten door een krokodil. :') En daarna moest ik alleen criminelen in de gaten houden, en ze hadden en bom neergelegd, waar ik mensen voor moest waarschuwen, maar niemand luisterde. Ben snel verder gefietst, zijn vast oké. (Droom ik is ZO aardig) waarna ik weer een van mijn vrienden zag, en kleine kinderen me naar het huisje van de criminelen gingen brengen, want ik was de weg vergeten. Tja, ik ga denk ik niet bij de politie terecht komen :')

kesha1
Berichten: 744
Geregistreerd: 04-11-13
Woonplaats: Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 13:43

Ik heb de laatste tijd dat ik wakker schrik 's ochtends door die"leuke" dromen. Zoals een dromm dat de eigenaresse van me bijrijdpaard boos was. Of ik word wakker in paniek, om een droom die ik me dan niet herriner.