Het is maar voor een weekje - woensdag tot woensdag - dus ben me lekker aan het aanstellen.. Maar het is vreemd om iemand die je elke dag ziet, even niet te zien. Ik heb er echt een hekel aan.. We hebben ook nog ruzie gehad voordat hij een week naar het buitenland ging en dus niet bepaald fijn afscheid genomen en ook anderhalve dag geen contact gehad. Gisteren alles via skype uitgepraat. Het is wel weer goed.. Maar kan niet wachten tot hij terug is woensdag. Vind dit helemaal niets

Het is misschien wel een beetje aanstelleritus, want het is maar een week.. Maar gevoel kan je soms niet stoppen
. Wie moet ook iemand missen, je vriend of vrienden/vriendinnen of familie en vind dat ook altijd lastig? Any tips/tricks? Ik kan er gewoon niet van slapen zo stom is het
Voor mij waren de keywords: veel afleiding zoeken en ook genieten van je momenten alleen. 
Ik kan er ook totaal niet tegen, en ik merk het echt aan mezelf.. En ik heb mijn vriend dan maar 2 dagen moeten missen, dat is nog het ergste! 
Ook indd is herkenbaar dat gevoel dat het aanstelleritus is als maar een weekje of 1 of 2 is maar toch mis je iemand dan! Afleiding zoeken, succes!