Iemand missen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ElineS

Iemand missen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-15 02:45

Bah, niets aan, als iemand weg is en je die persoon mist.

Het is maar voor een weekje - woensdag tot woensdag - dus ben me lekker aan het aanstellen.. Maar het is vreemd om iemand die je elke dag ziet, even niet te zien. Ik heb er echt een hekel aan.. We hebben ook nog ruzie gehad voordat hij een week naar het buitenland ging en dus niet bepaald fijn afscheid genomen en ook anderhalve dag geen contact gehad. Gisteren alles via skype uitgepraat. Het is wel weer goed.. Maar kan niet wachten tot hij terug is woensdag. Vind dit helemaal niets :P

Het is misschien wel een beetje aanstelleritus, want het is maar een week.. Maar gevoel kan je soms niet stoppen :P.

Wie moet ook iemand missen, je vriend of vrienden/vriendinnen of familie en vind dat ook altijd lastig? Any tips/tricks? Ik kan er gewoon niet van slapen zo stom is het :')

Stinkmodder

Re: Iemand missen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 03:36

Ik heb net mijn vriend 7 maanden moeten missen. Was af en toe erg moeilijk, maar ik heb er ook wel van genoten. :Y) Voor mij waren de keywords: veel afleiding zoeken en ook genieten van je momenten alleen.

Succes! Een weekje is zo voorbij.

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 04:10

Ik snap je gevoel helemaal! Ik zie mijn vriend iedere dag en ik mis hem als ik hem een paar dagen niet kan zien. Komt ook omdat ik weinig afleiding heb, maar toch.
Je kunt wat leuks plannen met vriendinnen / familie, uiteten of iets dergelijks. Filmpje pakken, shoppen, even tijd voor jezelf! (Kan ook heerlijk zijn)

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 04:21

Ik was er gisteren gewoon hartstikke chagrijnig van :+ Ik kan er ook totaal niet tegen, en ik merk het echt aan mezelf.. En ik heb mijn vriend dan maar 2 dagen moeten missen, dat is nog het ergste!

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 07:11

Ik herken het zo erg!
Donderdag komt mijn broer thuis na 3.5 maand in Mali te hebben gezeten,;duurde ook veel te lang...

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 07:15

Ik heb nog 18 weken te gaan... Tips heb ik helaas niet, het is gewoon een rot gevoel :+

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 07:18

Mijn vriend vertrekt zondag
Heb het er nu al moeilijk mee. Zeker aangezien we net wat tegenslagen hebben gehad en strubbelingen in de relatie.
Ik hoop dat de vier weken zo om zijn.
Als ik hem al een dag niet zag miste ik hem al, vraag me af wat ik deze 4 weken ga doen...

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 10:23

Ah een weekje is zo om! ;)

Ik heb mijn vriend pas geleden zeven weken moeten missen omdat ik in Aruba zat. Keek er best wel tegenop, maar uiteindelijk zijn de zeven weken voorbij gevlogen! Lekker veel afleiding, leuke dingen doen met andere vrienden/vriendinnen en af en toe even tijd vrij maken om te bellen/skypen/appen!

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 10:27

Mijn beste vriendin die sinds afgelopen zomer aan de andere kant van het land woont.. Ze is hier nog 1 keer geweest, nog even en dan ben ik 18 en heb ik gratis OV dan wordt het wat makkelijker om ergens tussenin af te spreken ofzo.

In het begin had ik het er echt wel moeilijk mee, maar het wende wel (daar denk ik wel dat het verschil van vrienden/vriendinnen of je vriend zit) maar leuk is het niet.

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 10:35

Ik heb mijn vriend in 24 maanden 12 maanden moeten missen, leven van een militair. Een weekje is dus zo om. Ik plande altijd leuke dingen waar ik dan op uit kon kijken. Skype hadden we niet, zo nu en dan konden we appen en bellen. Gewoon je eigen ritme oppakken en tanden bijten, de tijd gaat vanzelf voorbij...

Ik zou zeggen: 'grow some balls en wees niet zo afhankelijk" :o :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 13:27

Mijn man is een weekend weg met zijn kameraden, donderdagavond weggegaan en maandag weer terug, ik vind het heeeeeerlijk! Lekker het rijk voor me alleen en doen waar ik zelf zin in heb ;)

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 13:32

Heb mijn vriend nu al 4 weken niet gezien, en nog 8 te gaan. Werk nu voor drie maanden op IJsland. Veel skypen en veel kletsen :P En natuurlijk veel afleiding zoeken.

En stiekem maakt dit het nu extra leuk als ik hem weer zie na drie maanden ^^ (maar eigenlijk mis ik hem wel heel veel)

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 13:43

Mijn broer woont sinds 3 jaar aan de andere kant van de wereld. In het begin had ik het daar zo moeilijk mee, maar je went er ook aan. Gelukkig kunnen we Skypen en hebben we WhatsApp. Maar het gemis blijft wel bij je.

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 14:18

Herkenbaar :j Ook indd is herkenbaar dat gevoel dat het aanstelleritus is als maar een weekje of 1 of 2 is maar toch mis je iemand dan! Afleiding zoeken, succes!

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 14:20

ik zal mijn moeder de rest van mijn leven moeten missen ( overleden ) maar het enige wat je kan doen is praten en wachten tot ie terug komt :P en idd afleiding zoeken

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-15 19:36

Ik heb niets te klagen met mijn weekje, als ik het zo hoor.. Man, 12 maanden..

Hoewel ik moet zeggen dat als iemand langer weg is, het een paar dagen niet prettig is, maar dat het dan toch wat sneller 'gewenning' word en dus minder moeilijk. Is dat bij jullie ook zo?

Nu krijg ik de kans niet om te wennen, want het is zo kort. En daar ben ik blij om :P

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 19:45

Nee :+ Met vakanties van een week of 2 weken weet je dat je elkaar snel ziet. Het vooruitzicht dat dat de komende 4 maanden niet gaat gebeuren vind ik daarentegen echt hartverscheurend, waardoor het nu (na 2 weken) nog helemaal niet gewend is...

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 19:50

Ik heb een lange afstandsrelatie, dus ja, ik ken je gevoel. Meest zien mijn vriend elkaar een maand lang niet en dan 1 weekend wel. Toevallig de laatste tijd wat vaker :)

In een week heb je niet echt de tijd om je 'eigen' leven zonder die persoon op te bouwen. Als ik jou was zou ik gewoon veel afleiding zoeken, lekker veel afspreken met vrienden bijvoorbeeld.

Echt minder worden doet het overigens niet. Je leert er wel beter mee omgaan en accepteert de situatie min of meer. Maar ondanks dat ik eraan gewend ben dat ik mijn vriend weinig zie, mis ik hem iedere dag ;-)

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 19:53

Mijn liefde nu al 1 jaar en 2 weken en nog 101 dagen te gaan!
Ja.. ik snap je wel. ;)

Mijn beste vriendin zie ik elke 3/4 maanden evenals mijn ouders/familie.

Afleiding helpt.. ;) Het is maar een weekje. Geniet van je tijd alleen!

En wennen: Ja soms.. maar leven over skype/facetime/whatsapp is ook wel heel moeilijk hoor.. je deelt alles wel met elkaar door over je dag te vertellen etc. Maar het liefste maak je je dag samen mee. En dat gaat niet. :)

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-15 21:42

Morgen morgen morgen morgen! *stuiter stuiter* :D

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 23:34

ElineS schreef:
Morgen morgen morgen morgen! *stuiter stuiter* :D

*\o/* *\o/*