Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Morgen alweer 1 jaar samen!
Hij kwam na de 1 april grap in 2013 (biks & bytes) op bokt en toevallig zaten we kort daarna samen in een HK. Voor de grap stuurde ik hem daar een keer "
", waarna hij me een PBtje stuurde. Het leek hem wel leuk om de groep voor de gek te houden. Zo gezegd zo gedaan, we verzonnen dat we aan het daten waren en iedereen trapte er vol in
Maar ondertussen bleven we PBen en werden dat steeds serieuzere en intiemere berichten. Uiteindelijk zijn we eens vriendschappelijk wat gaan drinken en sindsdien zijn we onafscheidelijk
Een half jaar later zijn we gaan samenwonen en volgend jaar geven we elkaar het ja-woord

Ik stond zo versteld dat ik zo een lieve jongen had gevonden, die niet er aan dacht om met mij mee naar huis te gaan of mij het bed in te praten, maar mij echt heel lief gewoon thuis bracht
zonder bij bedoelingen.
Uit een totaal andere provincie, maar ik was zó verliefd en besefte dat dit liefde op het eerste gezicht was. En andersom was dat ook meteen raak. Hij heeft mij moeten veroveren, maar daar ben ik hem eeuwig dankbaar voor
) werd ik de volgende dag toegevoegd op facebook, bleken een enorme klik te hebben en anderhalve week later hadden we een date.
en de klik was er ook in het echt, dus inmiddels zijn we iets meer dan 2 jaar verder
.
.