Ik zit met een probleem wat best lastig is uit te leggen, maar ik ga mijn best doen!
Even voor de details
ik ben 19 jaar oud, woon thuis, heb al 2,5 jaar een vriend, studeer nog.
Mijn ouders hebben altijd het beste met mij voor, dat weet ik diep van binnen wel.
Maar, mijn ouders lijken wel in een soort controleer fase te zitten Sinds ik mijn vriend heb, en sinds ik stage loop in de zorg waarbij ik dus flexibele diensten draai.
Natuurlijk snap ik dat ze willen weten wat voor dienst ik heb ivm het eten. Nu was had ik het laatst verkeerd doorgeven, kwam thuis, ik kreeg een preek en ze waren ontzettend boos..
ook is het zo dat ik met mijn vriend niet alleen boven mag zitten, hij mag hier wel slapen etc. Als we dan gezellig samen benden tv zitten te kijken komt mijn moeder constant binnen gelopen voor de vreemdste dingen.
ook kwam hij in het begin vaak op woensdag langs nu kan dit niet altijd dus ooit is het wel eens een andere dag, het is net of mijn ouders dat in hun hoofd niet kunnen Veranderen, ze worden boos en ze begrijpen het niet.
Ik word er totaal gek van, als er iets anders loopt als gepland, worden ze boos.
Ik snap niet waar het vandaan komt.
heb het er al verschillende keren over gehad maar ze zijn niet voor rede vat baar.
Ik vind het vervelend om telkens gecontroleerd en ondervraagd te worden met alles, ook dit kan ik niet met hun bespreken.
Iemand tips?
en sla je vleugels alsnog uit. Mijn moeder vond dat ook heel moeilijk, maar toen het eenmaal zo ver was heeft ze flink meegeholpen
en nu krijg ik een kindje; haar kind krijgt een kind! Komt goed, ze ademt wel door gelukkig
Ze moet acclimatiseren