Ik mag per 1 mei in mijn nieuwe studioappartement, waar ik dus één kamer heb om in te wonen en te slapen, en waar zich ook de keuken bevindt.
Nu ben ik op zoek naar ideeën om de boel een beetje in 'hokjes' in te delen. Even om een idee te geven, dit is de plattegrond van de kamer:

Nou wilde ik dus op de plek waar die streepjes en dat sterretje staan (daar hoort een muur te zitten maar in mijn kamer zit die dus niet...) een kast te plaatsen om zo een beetje de keuken van de kamer te scheiden, en dan daarachter misschien mijn bed. Of anders het bed rechts in de hoek bij het raam, en dan een kast om het bed te scheiden van de woonkamer. Maar welke kast is daarvoor geschikt? Ik heb al zo'n ikea kast:

Een andere optie is een kamerscherm maar dat vind ik persoonlijk niet zo mooi. Het probleem van het bed naast de keuken is dat ik bang ben dat het te veel gaat ruiken naar wat ik die avond heb gekookt/gegeten. Het probleem van bed bij het raam is dat ik bang ben dat er te weinig licht m'n kamer binnen komt.
Dus ik vroeg mij af of er iemand misschien betere ideeën had
Boven mijn bed komt waarschijnlijk een linnen klamboe te hangen ivm muggen in de zomer, en om er een beetje een hemelbed idee van te maken.