En toen was er ingebroken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Snorkel8

En toen was er ingebroken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-15 12:12

Ik moet het even kwijt,

Vannacht schrokken mijn vriend en ik rond 2 uur wakker van een pokkeherrie, we dachten eigenlijk dat het onze onderburen waren maar konden het niet goed plaatsen aangezien we nogal slaapdronken waren.

Mijn vriend zei nog vanmorgen dat hij wel even bij de onderburen aan zouden kloppen om te vragen of alles goed ging. Nog voor dat hij daar langs kon gaan werd er aangebeld dat er was ingebroken in de boxen beneden in ons appartementen complex en dat we naar beneden moesten komen.

In totaal zijn denk ik 25 boxen opengeramd, iedereen heeft het gehoord maar iedereen dacht dat er een feestje bij de buren was of iets was gevallen. Eng idee eigenlijk achteraf gezien.

Ook raar is dat ze alleen vrouwenfietsen mee hebben genomen.

Politie is geweest en die heeft alles opgeschreven en nagekeken. Hij gaf wel aan dat de centrale toegangs deur met een soort algemene sleutel is open gemaakt, deze is bij alle blokken ongedeerd gebleven.

We hebben net de verzekering gebeld over mijn fiets en onderling telefoonnummers uitgewisseld.

Gadverdamme wat een naar gevoel, ga lekker werken voor je centjes net als iedereen :(

Iris82

Re: En toen was er ingebroken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 12:30

He wat vervelend voor je zeg! Ben je alleen je fiets kwijt?

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 12:31

Jeetje wat vervelend! Wat raar dat er alleen een fiets meengenomen is?!

Hopelijk wordt alle schade netjes opgelost en kan je dit gauw achter je laten Y;(

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-15 12:34

Ja het is vooral het gevoel.

Ze hebben alleen maar damesfietsen meegenomen waaronder die van mij. Verder gelukkig niks.

Raar he? Terwijl er op straat ook allemaal fietsen staan... Niet dat je die maar moet nemen maar dat lijkt me toch makkelijker

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 12:52

een rot gevoel dat is echt zo, een fiets is te vervangen...wees blij dat het niet erger is! -O-

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-15 17:20

Ben ik ook zeker blij om, als ze in mijn huis hadden gestaan...

Het is ook het gevoel, voor die fiets komt wel een nieuwe.

Lady24

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 20:45

Dat is wel even schrikken hoor! Wel geluk dat ze niet in huizen hebben ingebroken.
Een fiets inderdaad is te vervangen. Succes ermee!

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 20:50

Bij ons ook een x ingebroken, en was gewoon thuis bezig achter, laptop en ipad meegenomen. T gevoel is niet fijn.. Hopelijk krijg je een andere fiets terug