Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ivy_ schreef:Het volgende overkwam mij zojuist, boodschapje doen bij de AH, bijna 30 euro. Wilde graag pinnen.
Krijg ik de melding 'geen saldo'. Nog een keer proberen, 'geen saldo'.
Dus vroeg de caissière of ik bij het pin automaat in de winkel cash wilde pinnen, geprobeerd.
Pincode ingevoerd, bedrag gekozen, krijg ik: 'U kunt maximaal opnemen' en daaronder 'wilt u geld opnemen?' Ja!
Weer hetzelfde als erboven. Er staat genoeg geld op mijn rekening, heb een rekening bij de Rabobank.
Ik heb eerder deze dag/week nergens geld gepind bij een pinautomaat.
Weet iemand hoe dit kan komen?
Ivy_ schreef:Nee dat geld staat er al heel lang op.
Ik ben daarna naar buiten gegaan en heb daar nog een pin automaat geprobeerd, weer hetzelfde. Waren wel beide van ING.
De bank is nu toch niet meer bereikbaar?
Vrijdag is bij mij gewoon een werkdag.Citaat:Regel uw bankzaken online of stel een vraag via social media
Een aantal bankzaken regelt u makkelijk online. Ga naar Klantenservice voor een overzicht van bankzaken die u via de website kunt regelen.
Daarnaast zit ons webcareteam elke dag klaar om uw vragen via Facebook en Twitter te beantwoorden. Op werkdagen tussen 8.00 en 22.00 uur en in het weekend van 9.00 tot 17.00 uur.
MarChak schreef:Site van de Rabobank:Vrijdag is bij mij gewoon een werkdag.Citaat:Regel uw bankzaken online of stel een vraag via social media
Een aantal bankzaken regelt u makkelijk online. Ga naar Klantenservice voor een overzicht van bankzaken die u via de website kunt regelen.
Daarnaast zit ons webcareteam elke dag klaar om uw vragen via Facebook en Twitter te beantwoorden. Op werkdagen tussen 8.00 en 22.00 uur en in het weekend van 9.00 tot 17.00 uur.
Wel lastig zeg... sta je daar voor aap bij de kassa.
Ivy_ schreef:Heb ik gedaan jasmijn, er staat genoeg saldo op!
Als de ING storing heeft, dan zou ik toch gewoon moeten kunnen betalen bij een kassa?
Ik kreeg dezelfde melding als bij het pin automaat binnen in de AH.
Het hoeft ook nu niet meteen opgelost te worden maar vroeg me af of iemand misschien weet hoe en wat.