Zoals de titel al zegt wil ik zelf ontslag nemen bij het bedrijf waar ik nu werk, maar ik heb geen idee hoe ik dit aan moet pakken. Teneerste wil ik graag eerst graag zeggen dat ik niet op reacties zitten wachten als 'je bent lui, iedereen moet werken en dat is niet altijd leuk dus niet zeuren'. ik werk nu 2 jaar bij het bedrijf waar ik nu zit. Echter heb ik er geen zin meer in. Ik wil werken, maar niet meer zo als dit. Ik zie er telkens tegen op om naar mijn werk te gaan. Daarnaast hebben we een personeelstekort, waardoor ik ontzettend veel dingen 1 mijn eentje moet doen, die normaal door veel meer mensen gedaan werden. Door deze druk krijg ik soms zelfs ontzettende steken in mijn hoofd die een paar uur aanhouden, omdat ik dus ontzettend zenuwachtig wordt als het zo druk is en ik alles moet doen. Daarnaast zijn er 2 collega's vertrokken waarmee ik het goed kon vinden, en ik heb net gehoord dat er nog iemand ontslag neemt, en dat was ook iemand waarmee ik het goed kon vinden. Over een tijdje zal er dus nog minder personeel zijn, dus nog meer druk en taken voor mij. Dit wil ik gewoon niet meer, ik zit ook in mijn examenjaar, en ik wil niet meer die stress van mijn werk hebben. Daarom ben ik opzoek naar een andere baan, en zodra ik ergens anders aangenomen wordt wil ik mijn ontslag nemen. Echter heb ik geen idee hoe ik dit moet aanpakken. Ik kan niet zomaar naar mijn baas lopen en vertellen dat ik ontslag neem? Daarnaast ben ik ook bang dat het een hele discussie word, en ik ben helaas slecht in nee zeggen. Ik heb ook geen contract, dus zit ik dan ook niet vast aan een opzegtermijn o.i.d. ?
Iemand met tips hoe ik dit het best aan kan pakken?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-22 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt